דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

תערוכת היין הכשר 2 Wine Seven Two

0


תערוכת היין הכשר ה-2 בירושלים
45 יקבים מציגים: הישגים, עוצמה, מגוון
למעלה מ-80 יינות שונים מעשרות יקבים בארץ ובעולם הושקו בהשקת בכורה בתערוכת הייןWine  Seven Two המוצגת זו השנה השנייה בירושלים. בתערוכה, אוסף נדיר ואיכותי של מאות יינות כשרים ממיטב היקבים תחת קורת גג אחת. "הציבור הישראלי על גווניו ותתי גווניו, מגלה עוד ועוד טעמים ביין, לומד לרכוש חיבה ליין טוב ומצביע ברגליים", אומר מנחם קפלן, יזם התערוכה, "אנחנו גאים לייצר לתעשיית היין הכשר והאיכותי בארץ אכסניה יוקרתית שמכבדת את התחום ומקפיצה את הגורמה הכשר כמה רמות למעלה".
באירוע ההשקה שקדם לפתיחת התערוכה השתתפו נציגי כלי התקשורת הכללית, הדתית והחרדית. באירוע הייחודי השיקו היקבים המציגים בתערוכה עשרות יינות חדשים, כשבמקביל, סדנת בישול הגורמה בניצוחם של השפים המובילים בישראל סיפקה למשתתפים את ההפוגה הקולינרית בין טעימה לטעימה.
כפי שהתברר כבר בשנה שעברה הציבור הישראלי וגם אורחים שהגיעו לתערוכה מחו"ל, אינם מסתפקים ברכישת ידע בלבד. כך, לצד הכרת היינות והטעמים ביקשו המבקרים לרכוש יין הביתה. לשם כך פועל במרכז התערוכה מתחם חנות יין מקצועי, שהעניק לבאים ליווי מקצועי והצעות אטרקטיביות. זה גם השתלם: כל מבקרי התערוכה זכו להנחה ייחודית של יין רביעי במתנה על כל היינות שבתערוכה. מועדון החברים היוקרתי של א.א. פיופ (חנות היין הירושלמית שמפעילה את התערוכה) סיפק לחבריו הנחה מיוחדת דרך אתר פיופ, חובבי יין יכלו להבטיח את הקשר עם היקבים גם לאחר נעילת התערוכה בין השאר, באמצעות סיורים וביקורים וחיבור אישי ליין גם לאחר התערוכה.




0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC