דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מישל כהן 'לרגע הרגשתי גיבור' סינגל ראשון

מישל כהן "לרגע הרגשתי גיבור" סינגל ראשון מתוך אלבום בכורה
2
מישל כהן 'לרגע הרגשתי גיבור'


מישל כהן "לרגע הרגשתי גיבור"  סינגל ראשון מתוך אלבום בכורה

מערכת 'דוס מיוזיק'.

שנה אחרי שזכה בתכנית "בית ספר למוסיקה" והפך לילד הפלא של המדינה, מוציא מישל כהן סוף סוף סינגל ראשון "לרגע הרגשתי גיבור", מתוך אלבום הבכורה שלו.

שיר זה מתאר את החוויות של מישל בשנה האחרונה מרגע זכייתו ונכתב במיוחד בשבילו ע"י אור כהן (ממשתתפי the voice) שזהו שיר הבכורה שלו. המפיק המוסיקלי של שירי האלבום הוא לא אחר מאשר אורי אבני (לירן דנינו, מוקי, אולד מוד ריבר, גד אלבז ועוד).

מישל כהן, בן 14 מדימונה, החל את דרכו כפייטן בבית הכנסת בעירו ומשם כיכב במשך שנתיים בלהקת הילדים הבינלאומית "פרחי ירושלים".

כל המדינה התאהבה בו כאשר השתתף בתכנית הטלוויזיה המצליחה "בית ספר למוסיקה" בה זכה במקום הראשון. ביצוע הגמר שלו זכה לרייטינג מהגבוהים שהיו בטלוויזיה הישראלית, וכמובן הביצוע הבלתי נישכח לשיר "ברצלונה" שעשה הדים בארץ ובעולם.

במהלך השנה האחרונה מאז זכייתו במקביל לשגרת חייו כילד בן 14, הופיע ברחבי הארץ בטקסטים ובאירועים חגיגיים ומיוחדים: גמר גביע המדינה בכדורסל נוקיה ת"א, התארח עם הפילהרמונית בהאנגר 11, יום העצמאות בבית הנשיא, מימונה ברחבי הארץ, טקס יקיר העיר ירושלים, מופע מרכזי של תגלית, בר מצוה לילדים נזקקים בכנסת, אירועי יד ושם ולאחרונה הופיע במונטה קרלו באירוע הגלה השנתי של מוזיאון תל אביב.
2
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC