דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

נשות השומרון השיקו בהוד השרון את אלבומן החדש: 'קפה ועוגה'

נשות השומרון השיקו בהוד השרון את אלבומן החדש: "קפה ועוגה"
0


נשות השומרון השיקו בהוד השרון את אלבומן החדש: "קפה ועוגה"

מערכת 'דוס מיוזיק'.

מאות נשים מיישובי השומרון ומערי השרון והמרכז, השיקו בהיכל התרבות "הבימטרון" בהוד השרון את דיסק השני של להקת הלל – "קפה ועוגה". להקת הנשים של מתנ"ס המועצה האזורית שומרון, פועלת ומופיעה ברחבי הארץ מזה מספר שנים, בניצוחה של תושבת הר ברכה מירב ברנר.

כל הכרטיסים להשקה נמכרו מראש, והאולם היה מלא בנשים מהשומרון ומהמרכז, כולל נשים חילוניות. הרבנית ענבל מלמד מהר ברכה פתחה את הערב, בדבריה, עמדה על חשיבות השירה וההודיה: "דורנו זכה לחזור לארץ ולבנות בה יישובים, מתאים ביותר לשיר ולהודות לה'. ברוכות הנשים שמטפחות עבודה ומשפחות ופעם בשבוע נפגשות לומר שירה". גם מ"מ וסגן ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ברך את חברות הלהקה.

דוד צור מנהל מתנ"ס שומרון, הודה למירב ברנר ולבנות הלהקה, ובעיקר לבעלים שתומכים בנשותיהן. "לא פשוט לעזוב הכול כל שבוע עם מעט הזמן הפנוי שיש ולהתמסר ללהקה, מאידך, זה גם כיף גדול שנותן עוגן להישען עליו במהלך השבוע".

ההופעה ארכה כשעה וחצי, והתבססה על שירי הדיסק החדש, אך כללה גם את להיטי האלבום הראשון. גם מירב עלתה לשיר שיר מתוך אלבומה האישי ונשארה על הבמה לשיר ביחד עם הלהקה את להיטה "מקימי". התרגשות מיוחדת הייתה בקהל כעל רקע השיר ו"זכני לגדל" הוקרנו תמונות ילדי נשות הלהקה.

האירוע המרגש הסתיים בחלוקת שי ממתנ"ס שומרון לחברות הלהקה וכמובן, במכירת הדיסקים החדשים. להקת "הלל" לצאת לסיבוב הופעות ברחבי הארץ.

צילום: הלל לדרמן





0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC