דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מסיבת ר''ח אדר ברדיו קול חי עם מנחם טוקר

מסיבת ר''ח אדר ברדיו קול חי עם מנחם טוקר
0


מסיבת ר''ח אדר ברדיו קול חי עם מנחם טוקר

מערכת 'דוס מיוזיק'.

במוצאי השבת האחרונה, בתוכנית מוצ"ש חי עם מנחם טוקר ב'רדיו קול חי', שודר פרק גורלי ומכריע בתחרות המלחינים "גלגל ההצלה" (הראשון), במהלכו הושמעו לחנים שעובדו ובוצעו ע"י גלעד פוטולסקי וכבר נחשפו לציבור במהלך תקופת התחרות אך שירים אלו לא הגיעו למקום הראשון, אלא למקום השני ע"י דירוג המאזינים.

בתחילת התכנית הוכרז הלחן הזוכה מהפרק הקודם, הפרק האחרון בו נכנסו לחנים חדשים לתחרות, הלחן הזוכה משבוע שעבר הוא "זמנים" של נפתלי ובצלאל סנראי. בבחירת לחן זה, בחרו המאזינים כנגד דעת השופטים, ולמרות הצבעה של שלושה שופטים לשיר 'צדקתך', שני שופטים לשיר 'לדור ודור' ורק משה לאופר שהצביע לשיר 'זמנים', הדירוג ההמוני של המאזינים והגולשים הפך את הקערה על פיה והכריע לטובת בחירת לחן זה ללחן הזוכה.

אברימי רוט, אבי בן ישראל, שרוליק הרשטיק, דודי קאליש (שחשף וסיפר בקצרה על אלבומו החדש שיצא בימים אלו לאור) והחזן דובל'ה הלר היו השופטים בפרק גלגל ההצלה (הראשון) בתחרות המלחינים שהעניק הזדמנות נוספת להכניס שירים נוספים מתוך אלו שכבר הגיעו למערכת אל שלב חצי הגמר.

התחרות שולבה במסיבת ר"ח אדר קצרה עם הזמרים שרוליק הרשטיק, משה הומינר, רולי דיקמן והחזן דובל'ה הלר, בליווי המעבד המוכשר עמי כהן.




















































0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC