דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הזוכה בתחרות השירה של אורה יונתן שלגבאום מגיש את 'כי אין'

0


הזוכה בתחרות השירה של אורה יונתן שלגבאום מגיש את 'כי אין'

מערכת 'דוס מיוזיק'.

לעונג לנו להכריז על השקה חדשה "כי אין" שיוצאת לאור על ידי הזוכה בתחרות השירה של אורה, יונתן שלגבאום, בהפקתו של שלומי קאופמן.

כשהגיע הישר מטורונטו קנדה, הזמר המפורסם יונתן שלגבאום היה הכוח המניע בענף החתונות והתזמורות מאז הגיעו לארה"ב לפני שש שנים. הקריירה המוזיקלית של יונתן התחילה כבר בהיותו בר מצוה. תקופה קצרה אח"כ יונתן הקים את מקהלת האקפלה שלו בטורונטו בגיל 19 אחרי שחזר מלימודיו בארץ ישראל החל יונתן את הקריירה המוזיקלית שלו ופרץ את הדרך לתחום החתונות של טורונטו. יונתן נהפך במהרה לסנסציה. כשיונתן התחתן הוא עבר לארה"ב והשתקע בטינק- ניו ג'רזי, זה לקח הרבה זמן עד שיונתן פרץ לתחום השמחות, תזכיר שם של תזמורת- ויונתן עבד איתם. יונתן הוא אחד מהזמרים הכי מבוקשים לא רק באזור ניו יורק וניו ג'רזי אלא גם במיאמי, שיקגו, מונטריאול, לוס אנג'לס ודטרויט וכמובן בעיר הולדתו- טורונטו. זה מצוי שהקהל מבקש וקורא להדרן.

קולו הנעים של יונתן שידרג אלבומים כמו "א גוט יאר", "יוני שטרן", "פרויקט השבת" הנמכר והאלבום באנגלית שיצא לאחרונה "אמן ואמן".

"לעיתים קרובות אנשים שואלים מה זמר שמופיע צריך כדי להצליח, בד"כ אני עונה שדבר ראשון הוא צריך קול טוב, אבל אפילו יותר מזה הוא צריך להיות "מענטש", שיהיה לו נוכחות במה, והיכולת לתקשר טוב עם הקהל" אומר המפיק שלומי קאופמן, כל מי שראה או שמע את יונתן יכול להעיד נאמנה שהוא מכיל את כל האיכויות האלו. ליונתן תמיד יש חיוך על פניו והוא מאוד אוטנטי על הבמה.

בעשר שנים האחרונות שלומי קאופמן חבש הרבה כובעים- זמר, מלחין, מעבד, מנצח על מקהלות, חבר בתזמורות, ועוד. בנוסף הוא היה מעורב באחורי הקלעים בהרבה היבטים של הפקה מאז התחיל את הקריירה שלו. לאחרונה שלומי חיזק את תפקידו כמפיק. ככל ששלומי ויונתן קיבלו יותר הכרה זה היה עניין של זמן עד ששני הכישרונות הללו יאחדו כוחות ויביאו תוצאות שידהימו וישמחו אתכם מעבר לצפיותיכם הכי פרועות.

כשבוחרים שיר שיפתח קריירת סולו מוזיקלית, מחפשים שיר שיהיה פופולרי אבל גם שיר שיכול להראות את הכישרון. סינגל הבכורה של יונתן "כי אין" עושה את זה בדיוק. השיר הולחן ע"י שני מלחינים מוכשרים חדשים דובי ברזיל (הבן של הרב שמואל ברזיל המפורסם) ואברהם צבי קליין.

שלומי הביא את המעבד הוותיק רולי אזרחי לשים את הקסם שלו על השיר "לבחור בו לעבוד אתנו על השיר של יונתן היה בחירה קלה, הוא באמת מוציא את המיטב מהשיר ומהזמר". הכישרון המדהים של רולי הוא בהתאם ובאותה רמה של מקצועיותו ומסירותו. רולי עבד עם הטובים שבטובים, מפריד עד ליפא ליידל ועוד.

"היה מצוין לעבוד עם יונתן, יש לו קול יפה ועשיר ולעונג להאזין לו" אומר רולי.

הרצועה מכילה בתוכה את העבודה של כמה מהשמות הגדולים ביותר בענף כיום, מגל גרשובסקי ונחמן דרייר, דרך אמן כלי הנשיפה המדהים דני פלאם, עבודת המקהלה נעשתה ע"י המקהלה הפופולרית "זמירות" בניצוחו של יואלי פולטשק. הוא אומר על זמירות "היה נפלא לעבוד איתם, הם קבוצה ברמה גבוהה שעובדת בצורה יעילה ומשתלבת עם כל רצועה שאתה שם להם בדרך". המיקסינג והמאסטרינג נעשו ע"י לארי גייטס האגדי.

הסינגל המיוחל הוא שיר עוצמתי עם מסר עוצמתי. אין ספק שהוא עתיד להיות להיט שמחות.
השיר ניתן להורדה חינמית באתר www.yonatanshlagbaum.com באדיבותם של צוות שלגבאום. נקוה שהשיר הזה יוסיף שמחה בחודש אדר ונמשיך לראות אהבת ישראל

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC