דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

TEKA מציגה: שפים מפורסמים מציירים על מקררים

0
אחרי העטים והשעונים, לראשונה – מהדורה מוגבלת של מקררים! מותג מוצרי החשמל TEKA בפעילות מיוחדת לקראת החג - משיק סדרת מקררים בעיצובם של השפים הבולטים

אביב משה, פרנק אזולאי, שאול בן אדרת ומיקי שמו יוצאים ממסעדות הגורמה וממסכי הטלוויזיה ומציגים מהדורה מוגבלת של 60 מקררים לכל שף, שעוצבו על ידם בשיתוף "לתת". השקת המהדורה המוגבלת תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של חצי מיליון ש"ח.

השפים המובילים בישראל מתאחדים לשיתוף פעולה יוצא דופן שמוליד מהדורה מוגבלת של 60 מקררי TEKA לכל שף, המחופים בטביעת חותמם האישית ויוצעו למכירה לציבור הרחב. כמו כן, במסגרת הפרויקט ומתוך מטרה להעלות את המודעות לחשיבות התרומה, על כל רכישת מקרר ממהדורת השפים יתרמו 500 ש"ח ל"לתת".

כל שף צייר ציור המאפיין אותו באופן מסוים ובעל משמעות אישית עבורו. כך למשל, פרנק אזולאי החליט "לקעקע" את המקרר בדמות הקעקועים המקשטים את ידו, שאול בן אדרת צייר שלל חומרי גלם קולינאריים לאורכה ולרוחבה של חזית המקרר, השף-קונדיטור מיקי שמו מציג מקרר עליו אוירו 12 קאפקייקס צבעוניים והציור של אביב משה כולל תחרות מכוניות בין חציל לעגבנייה על רקע אדום-יין עדין. מחירו של כל מקרר במהדורה המוגבלת יעמוד על 9,900 ש"ח ואלו נמכרים באולם הקונספט המרכזי של Teka בהרצליה פיתוח.

אולם הקונספט המרכזי של TEKA
משכית 32, הרצליה פיתוח 09-7710919
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC