דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

בנק הפועלים: 48 אתרים ומוזיאונים נפתחים לציבור חינם בימי חול המועד פסח

0



בחסות בנק הפועלים
48 אתרים ומוזיאונים נפתחים
לציבור חינם בימי חול המועד
בנק הפועלים מקיים גם השנה, זו השנה התשיעית, את פרויקט פתיחת אתרים ומוזיאונים לביקורים משפחתיים חינם, בימי חול המועד פסח. מאז הנהיג בנק הפועלים את הפעילות בימי חול המועד, הפך הדבר לפרוייקט, שבמסגרתו נהנות מאות אלפי משפחות בישראל בימי חול המועד, מביקורים ללא תשלום באתרים בכל רחבי הארץ. 

פרויקט זה המאפשר ביקורים חינם באתרים מגוונים בכל רחבי הארץ, נמנה בין הפרויקטים הרבים שבנק הפועלים יוזם למען הקהילה והחברה בישראל. זהו פרוייקט המטפח את הקשר לתולדות ישראל והיישוב ולנופי ישראל. האתרים הנכללים בפרויקט מאפשרים לציבור הישראלי כולו ליהנות בחול המועד בחיסכון כספי משמעותי של מאות ש"ח למשפחה.
יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים אמר, כי "בנק הפועלים גאה לארח את כל עם ישראל, זו השנה התשיעית ברציפות, במיטב האתרים  ברחבי הארץ שיהיו פתוחים בחינם במהלך כל ימי חול המועד של פסח. יעד מרכזי של הבנק הוא לתרום ולפעול למען הקהילה וחיבור החברה למורשת ההיסטורית של העם וארץ ישראל".

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים: "פרויקט בנק הפועלים אשר מתקיים כבר תשע שנים, מאפשר לציבור הישראלי ליהנות בימי חול המועד מפעילות המחברת אותו להיסטוריה ולנופים  של הארץ. השנה דאגנו להגדיל את כמות האתרים והמוזיאונים המשתתפים בפרויקט ומוצעים  48 אתרים  המעניינים ביותר ברחבי המדינה מדרום ועד הצפון". 
בין האתרים הנכללים בפרויקט: חוויה ארכיאולוגית עמק צורים- עיר דוד, אמת המים בארמון הנציב – עיר דוד, מוזיאון חצר הישוב הישן ברובע היהודי, מרכז מנחם בגין,  מוזיאון חיל האוויר, יער האיילים, איגודן לתשתיות איכות הסביבה השפדן- מרכז המבקרים, מוזיאון העיצוב חולון, מוזיאון ראשון לציון, מוזיאון יהדות בבל, מוזיאון העליה הראשונה, מוזיאון ימי לאומי חיפה,  יד לשריון לטרון, מוזיאון המים בנגב, מוזיאון לוחמי הגטאות, מוזיאון עתיקות הגולן, פארק קצרין, ועוד שורה ארוכה של אתרים.
האתרים יפתחו חינם בכל ימי חול המועד פסח, לא כולל שבת וחג.  ימים רביעי וחמישי בחול המועד הינם ימים מלאים וימים שישי וראשון ערב שביעי של פסח,  הינם חצאי ימים.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC