דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אז איפה אתם בפסח: אטרקציות, בילויים וסיורים לפסח תשע''ג

0


"...שבכל הלילות עד הפסח, עובדים ועובדים, ובפסח תשע"ג מטיילים ונהנים..."

·     מוזיאון ישראל
   בימים אלה מוצגות במוזיאון ישראל בירושלים תערוכות רבות המכילות אוצרות יהודים עשירים בהם מוצגים כלים אופייניים לחג הפסח. התערוכה המדוברת הורדוס, העוקבת אחר מסעו האחרון של בונה המקדש. עוד מוצגת במוזיאון תערוכה חדשה, וולפרט וגומבל חלוצי הצורפות המודרנית עם אוסף של תשמישי קדושה בעיצובים מרתקים. באגף לאמנות ותרבות יהודית במוזיאון מוצגת תערוכת שבת ושלושת רגלים בה מוצגים בין השאר כלים אופייניים לחג הפסחקערות סדר, כיסויי מצה, כרי הסבה, גביעי קידוש, כוס אליהו ועוד.
   בימי חול המועד פתוח המוזיאון מהשעה 10.00-17.00, ימי שיש וערבי חג 10.00-14.00. עלות כניסה למבוגר 50 ₪, הכניסה לילדים חינם!

 ·     ישראקרח
    חברי תכנית מגיע לך יותר של ישראכרט זוכים ליהנות זו השנה השנייה ברציפות מאביב קר ולוהטעולם שלם של אתרים ומיצגים עשויים כולם קרח, ממתין להם בירושלים. תערוכת הקרח הזוכה לפופולאריות רבה בעולם, מעניקה מבט מקרוב אל נופיהם המרהיבים של סין, יפן והודו, על  אתרים מפורסמים כמו  החומה הסינית, הפגודה ביפן והטאג׳ מאהל שבהודו. בנוסף יוצג מטוס עשוי כולו קרח, ממנו ניתן להשקיף על נופיה הקסומים של ירושלים המפוסלת בקרח. כמו"כ, ניתן לצלול לעולם צבעוני ומופלא של יערות, מנהרות, גשרים ומבוכים מקרח ולצפות בחיות כמו פנדה, צ'יטה ומוצגים נוספים מסמלי המזרח הרחוק

    חברי תכנית 'מגיע לך יותר' נכנסים לתערוכה ב-40 שקלים בלבד. ההטבה תקפה עד לתאריך כ׳ אייר 30/4/2013. להזמנת כרטיסים: בימות *6226




·     תיאטרון 'אספקלריא' מציג: 'אי זוגי'
    במחזה דרמטי קומי יוצאים שלושה גברים, שתי פגישות ומטפל אחד - למסע מרגש, משעשע וכנה להפליא ע"מ לא לעבור לסטטוס 'אי זוגי'. חייהם של יואב, אלעד וגדעון מביאים אותם לעשות מעשה אמיץ ולהסתכל על המציאות, גם זו הפחות נעימה, מנקודת מבטו של יועץ זוגי מנוסה שמלמד אותם פרק בהלכות זוגיות בריאה.

   י"ט ניסן, 30.03.13, מוצ"ש, במרכז הצעירים בבאר שבע ב 21:00



·     משקפת מציגה: פסח מצה וסיור
   משקפת, פרויקט היכרות לאומי מציג מגוון עצום של מסלולי טיולים מאתגרים וחווייתיים שמתאימים לכל המשפחה: בקעת הירדן וחבל מגילות, בקעת הירדן תצפית גבורה וחקלאות, טיבוע ציפורם נחל דולבים ומטעי זיתים, ארץ גיבורי התנ"ך בנימין, סיור אל נופיהם המיוחדים של גוש עציון ואפרת, לגלות את חבל יתיר ומערת המכפלה וסיור פריחה בשומרון.
          
    לפרטים נוספים ולהרשמה: 08-9712348



·     הר חברון- לבקר. להתחבר. להישאר
    יישובי הר חברון מזמינים את אזרחי ישראל להכיר את האזור, את המשפחות והאנשים. ביום חמישי, ב' דחוה"מ ייפתחו הבתים, הישובים והנופים הפורחים כמו גם המרחבים העצומים של הר חברון לכל אחד ואחד כדי לבקר, להתרשם, להתחבר ולרכוש בית באחד המקומות היפים ביותר בישראל. הישובים נערכו עם סיורים וטיולים, כמו גם פעילויות משפחתיות, אישיות, מוזיקליות, והפעלות מקוריות לילדים. בעתניאל יתקיים מופע משותף לארקדי דוכין ויונתן רזאל, בסוסיא הקדומה יתקיים הפנינג מסורתי ובתלם אדורה יקיימו טיול במעיינות גוברין עילי.


·     אגד:
    מוזיאון אגד בחולון מציג סיור מרגש, נוסטלגי וחינמי לכל המשפחה בחול המועד פסח. המבקרים מוזמנים לעלות לאוטובוסים הישנים, להיזכר בימיה הראשונים של המדינה שבדרך או לגלות אותם בפעם הראשונה. לילדים זאת חוויה, למבוגרים זאת נוסטלגיה. האוטובוסים שופצו וחודשו עד הפרט הקטן עם הצבעים המקוריים, האבזור האותנטי ורובם אף נמצאים במצב נסיעה.

     לתיאום ביקור: 039142361



·     מרכז המבקרים של יקבי ברקן
    יקבי ברקן מציע ביקור חוויתי במרכז המבקרים Barkan Wine Experience להכרות עם היין דרך סיור ביקב וטעימות. בנוסף לסיורים המודרכים ביקב מציע המקום סיורים אזוריים ברכבי שטח, פעילות יצירתית לילדים, יריד אומנים ואיכרים ועוד שלל פעילויות אטרקטיביות.

     לתאום ביקור:    08-9447790
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC