דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

גד אלבז מצטרף לתוכנית Jewish Star

4



גד אלבז מצטרף לתוכנית "Jewish Star"

מערכת 'דוס מיוזיק'.

"Jewish Star", [תרגום לעברית: "כוכב יהודי"] תוכנית גילוי הכישרונות המוזיקליים של יהדות ארצות הברית אשר נכנסת לעונה רביעית המורכבת מארבעה שופטים: יהודה סלומון מלהקת "מושב", כוכב הפופ החסידי ליפא שמעלצר, יידל וורדיגר בנו של מרדכי בן דוד, המלחין יוסי גרין ועכשיו גם מצטרף הזמר הישראלי גד אלבז.

גד אלבז,31, זמר חרדי-ישראלי אשר בשנת 2004 הוציא את האלבום "משמעויות", שהשירים הבולטים בו היו "על נהרות בבל", "אל תחיה בסרט" והשיר "הלילה זה הזמן" בו הוא מארח את אלון דה לוקו , זוכה התוכנית "לה לה לנד". פרסומו הגדול החל בהופעתו בשנת 2005 בבת-ים במופע הבכורה של אלבומו "משמעויות" את כל המילים באלבום זה כתבה אשתו. אלבום זה היה הראשון שאלבז הפיק והלחין בעצמו. שנה לאחר מכן הוציא גד אלבז את אלבומו "כמעט שקט", בשנת 2008 הנפיק גד אלבז את אלבומו "בין הטיפות". ולפני מספר חודשים את אלבומו "מילים של רוח". ועכשיו גד אלבז הופך להיות "שחקן חיזוק" בתוכנית "Jewish Star".

"Jewish Star" הינה תחרות אשר מטרתה להדגיש את הכישרון הקולי של המתמודדים בכל רקע יהודי ומורכבת משני מסלולים: האחת, גילאים 14-6 והשנייה, הבוגרים. כאשר תחרות הגמר עתיד להתקיים ב"ה באוקטובר 2013 באצטדיון ה"מילניום" בניו-יורק לעיני 20,000 איש ויהיה משודר בחי בערוצי אינטרנט וטלוויזיה כדוגמת:JLTV. עכשיו יותר מתמיד זה תלוי בנו כדי להחדיר לדור מסרים חיוביים, רוחניים מה יותר טוב מאשר באמצעות מוזיקה יהודית? עכשיו נותר השאלה: מי ירים את הכפפה ויציג זאת באחד מהערוצים הישראלים בשידור חי?

הצטרפותו של גד אלבז:


לאתר הרשמי של תחרות "כוכב יהודי": כנסו

4
( Hide )
  1. באמת מי ירים את הכפפה?

    השבמחק
  2. אחרי אייל גולן קורא לך בערוץ 2 סוף סוף תוכנית חרדית גם תהיה בפריים טיים!

    השבמחק
  3. אין על גד רק בזכותו זה יוכל להתפרסם

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC