דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

לפני האלבום הנני משיק עידו פורטל את הסינגל האחרון 'סולו'

עידו פורטל סולו
0
עידו פורטל סולו
האלבום שהופץ חינם – זכה לתשואות, בשבוע הבא יושק המופע "הנני" בפ"ת עידו פורטל- "סוֹלוּ"

האלבום הנני, הפתיע רבים באיכות הצליל שלו, בטקסטים, במוזיקה, בעיבודים, ביצירתיות, אך גם בפורמט. עידו פורטל הציע את אלבומו להורדה חינם וללא תשלום. המטרה: להפיץ כמה שיותר, "זה מגיע עם ההבנה שכסף לא עושים מוזיקה...". את האלבום כבר הורידו למעלה מ 4000 פעמים, כעת מגיע הזמן להופעת בכורה מלאה עם הרכב נגנים.

עידו פורטל (26), מתגורר בישוב עלי שבבנימין ומתפרנס מהיי-טק בתחום האינטרנט. פורטל מוכר לרבים בזכות מספר להיטים שהפכו לנכסי צאן ברזל באלבומו הרשמי הראשון שמעה בקולי. האלבום, שכאמור זכה לשבחים מצד אנשי מוזיקה בישראל, יצא לאחר שני אלבומים מחתרתיים וכמות לא מבוטלת של להקות שהקים, מיצב אותו כבשורה גדולה בתחום היצירה היהודית הישראלית הצעירה.

תחילה ניגן פורטל הצעיר מוזיקה רועשת אך לא מאוד שמחה ("מוזיקת רוק כמו שצריך"), בהמשך נגמל מהצלילים החורקים ועבר לייצר פרשנות משלו ללהיטים חסידיים. זה רק היה שלב ביניים בדרך לכתיבת מילים ולחנים מקוריים בעצמו. אופציית ההלחנה פתחה בפניו עולם גדוש בתוכן שאותו הוא יצר מבלי להיות כפוף לתבניות כל שהן. אט אט נגלתה בפניו האפשרות ליצור מוזיקה שמחה שמלאה אותו בסיפוק רב.

האלבום הנני שיצא לאור פני משספר חודשים, הזניק אותו אל המקום בו משחקים היוצרים הגדולים במוזיקה היהודית. הוא בוגר ומהוקצע יותר וזה בדיוק הזמן להציג יכולות על הבמה בלי להתחבא מאחורי טכנאי האולפן. על העיבודים באלבום ובמופע חתום עמית בן עטר. מתוך, הנני הנה "סולו", שיר בביצוע שמדגים יכולות קוליות מושלמות

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC