דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

יעקב שוואקי עם אלבום מזרחי ישראלי חדש

4


לאחר עשרות להיטים ואלבומים מוצלחים, וסיבוב מופעי חורף בינלאומיים בשלוש יבשות, משיק השבוע המפיק יוחי בריסקמן את האלבום החדש והרענן של גדול הזמר החסידי העולמי יעקב שוואקי לאלבום העונה לשם "קולות".

שוואקי שלהיטיו הפכו לחלק אינטגראלי מפס קול המוזיקה החסידית בעשור האחרון (רחם, והיא שעמדה, בואי בשלום, אם אשכחך ועוד, חוזר שוב עם אלבום ישראלי המטובל בסגנון מזרחי, שלדברי בריסקמן הוא מהטובים ביותר שיצאו עד כה. מיטב המוזיקאים והמוחות הגדולים מישראל וארה"ב, לקחו חלק בפרויקט החדש המשלב מוזיקת עולם עדכנית ועכשווית והמון נשמה יהודית.

בין להיטי האלבום ניתן למצוא את "עם ישראל" לחנו של ישי לפידות, להיט מקפיץ ולא שגרתי שעוד יושמע רבות ברחבות הריקודים. "שמחים" ו-"עת רקוד" לחנם של איצי וולדנר ויעקב שוואקי, "זה הקטן" הלחן של איצי וולדנר, ומילים התמלילנית מרים ישראלי.

לשירי החופה מאלבומים קודמים כמו "מהרה השם", "בואי בשלום" ועוד אשר הפכו לשירי החופה האולטימטיביים בעולם היהודי, מתווספים אליהם שני שירים חדשים מהאלבום כעת "תפילת כלה" מילים מתוך ברכת כלה, לחנו של אלי שוואב. ו-"קמו בניה" לחן משותף איצי וולדנר ושוואקי.

באלבום החדש מגיעים שלושה דואטים מיוחדים אהרן רזאל מפורצי הדרך במוזיקה היהודית האלטרנטיבית, כתב את הלחן למילים "עשרה בני אדם" ואף משתתף בדואט ייחודי. להקת הרוק "מטאליש", שלקחה חלק באלבום הקודם של שוואקי, ,אשר עשה קאמבק ענק עם השיר והקליפ של הלהיט '"לא יעבוד" שיצא חוזרת כעת עם השיר הסוחף:"עושים תשובה".

גולת הכותרת של האלבום: שיתוף הפעולה המבורך עם אמן הנשמה שלומי שבת במופע ההיסטורי בהיכל נוקיה מלפני שנה, הוליד את הדואט לשיר הנושא של האלבום "קולות", אשר כתב יואב גינאי והלחין תומר הדדי. שוואקי ושבת השקיעו את המירב בדואט המדובר, עם ביצועים ווקאלים מיוחדים והמון נשמה.

האזינו למיקס מהאלבום



4
( Hide )
  1. איזה התרגשות, אני מתעלפת, שוואקי, חיים שלי, המון המון המון הצלחה וסייעתא דשמיא!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. להיא שכלכך מתרגשת: (ומתעלפת... וזה חיים שלה...)
      תגידי, הכל טוב איתך???
      סבבה להתלהב וזה.. אבל לא עד כדי כך!!

      מחק
    2. עוד לא הבנתי מה הבעיה, בלהתלהב יותר מהרגיל?
      בבקשה לשים לב לפני שמבטלים הרגשות של אנשים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מחק
    3. אני יחד איתך...

      מחק

none
made with by DOS MUSIC