דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אודי דוידי - 'מחכה לשקט' | המלצת דיסק

3

אחרי שני סינגלים המצליחים שיצאו לרדיו "הזמן עכשיו" ו-"מחכה לשקט" מנפיק אודי דוידי את אלבומו החדש "מחכה לשקט". "מחכה לשקט" הינו אלבום אישי ושישי במספר המכיל עשרה שירים שנכתבו והולחנו על ידי אודי דוידי ואשתו לילך.

האלבום "מחכה לשקט" מוגש בצורת ספרון מהודר עם הסיפורים שמאחורי השירים המדברים על בית ויחסי זוגיות בתוך סערות החיים כדוגמת השירים: "מחכה לשקט","הזמן עכשיו","יום אחד", "בתוך ביתנו", "פנס אחד ברחוב", "תראה אותי", "לצעוד לבד". ושירי אמונה כדוגמת השיר: "מסע", "חמש שניות", שיר שמוקדש לעמנואל מורנו הי"ד ו-"עכשיו שתיקה".

"האלבום הזה הוא סוג של מסע, שהתחיל לפני כשלוש שנים, כמו כל התחלה של אלבום חדש, אבל הפעם הזו, סיימתי אותו במקום שאני מכיר יותר מכל - הבית שלי", אומר אודי דוידי וממשיך, "לאורך כל הדרך הרגשתי שהוא רודף אחרי, לאן שלא אלך. עם כל שיר התעצמה לה התחושה שהאלבום הזה מכוון אותי בחזרה הביתה. חיפשתי שקט, ואני עדיין מחפש. חיפשתי מהות, וגיליתי משהו שאולי כבר ידעתי, אבל איבדתי במהלך המירוץ: זה הכל נמצא כאן, בתוך ביתנו".

השילוב של העיבודים וההפקה המוסיקלית של גלעד שמואלי לצד הרוק הישראלי של אודי דוידי יוצרים ללא ספק אלבום מיוחד ומרגש כזה שחודר עמוק עמוק לתוך הלב. אני אהבתי - מה איתכם?

אודי דוידי - פנס אחד ברחוב
3
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC