דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ישי ריבו במופע השקה | זוהר מלאכי

11

אתמול השיק ישי ריבו את אלבומו "תוכו רצוף אהבה" בבית היוצר שבנמל ת"א. זהו מופע השקה חגיגי לאלבום הבכורה שיצא לפני מספר שבועות. אליו התלוו יאיר אופיר על הבס, אוהד דרשן על הגיטרה, בני וויל על הגיטרה והקלידים, דוד איכלביץ על הפסנתר וישראל נחום על התופים.

ישי ריבו פתח את ההופעה עם השיר "לשם שמיים" והמשיך עם מיטב הלהיטים: "מטבע הדברים", "גם כי אלך", "אור כזה" שיר שכתב והלחין עידן רייכל. יש לציין כי ישי ריבו תפס את אוזני משמיעה ראשונה כשהוציא עידן רייכל את אלבומו האחרון "רבע לשבע" אלבום שסוקר כהמלצה לחג הפסח והסתמן אצלי כהבטחה של ממש. ועכשיו כמעט שנה אחרי מנפיק ישי ריבו גרסה מיוחדת לשיר בביצוע ראשוני בהופעה חיה והיא ממש טובה. "אבא יקר", "קול דודי" ו-"לבדו הוא".


צילום: זוהר מלאכי

שיאו של הערב נרשם כשגד אלבז עלה לבמה ושר ביחד עם ישי ריבו את השירים "כבתחילה" ו-"רק כאן" שהלחין ישי. ישי ריבו אמר לגד אלבז: "אתה כשאתה מארח אותי אתה משבח אותי הם לא יודעים מי אני אבל אתה צריך רק לשמוע אותך" וגד אלבז השיב בחזרה לקהל: "קודם כל זה בינתיים התחלה של קריירה מדהימה שצפויה לבחור הזה. הרבה מחיאות כפיים לישי ריבו [מחיאות כפיים] אני התאהבתי בבחור הזה לפני שנה וחצי-שנתיים בערך כשהוא בא ואמר לי 'תקשיב יש כמה שירים שאתה תאהב מאוד. אני חושב שאתה צריך קצת סגנון חדש והנה הסגנון'. ואז אני יושב. ואני עושה מוזיקה מגיל מאוד קטן. ואני בתעשייה מגיל מאוד קטן. ככה שלפעמים במוזיקה צריך משהו שידליק אותך כדי לעשות מוזיקה. כדי לעשות מוזיקה מהמקום הנכון והטהור. ושראיתי אותו יושב ומנגן לי את 'כבתחילה' ו-'רק כאן' אז התרגשתי מאוד זה האיר בי עוד כמה שנים טובות של עשיית מוזיקה בזכותו".



צילום: זוהר מלאכי

בהמשך הערב נתן ישי ריבו אינטרפרטציה משלו לשיר "אם ננעלו" שכתב ר' שלום שבזי, ואף הציג לנו סגנון אתני בשירו, "אהלן וסהלן". ולא שכח להקדיש שיר לרעייתו על התמיכה: "ואף פעם לא אמרתי את זה בפומבי אבל אני חייב להגיד את זה. זה אך ורק בזכות אשתי היקרה. תודה! ושום תודה באמת לא תספיק. אני רוצה לומר 'אשת חיל' שיר זה במקור נכתב בשבילה". את ההופעה חתם ישי ריבו עם השיר "תוכו רצוף אהבה" ו-"יגדל" שיר שחתם ערב מוזיקלי מעניין במיוחד. אני אהבתי - מה איתכם?





11
( Hide )
  1. מי שלא היה הפסיד!

    השבמחק
  2. אחלה הופעה!

    השבמחק
  3. אין על ישי ריייייייייבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבוווווווווווווווו

    השבמחק
  4. קול שמזכיר את אביתר בנאי או שנדמה לי?

    השבמחק
  5. קול קטיפה כמו הגבוהים של עידן עמדי

    השבמחק
  6. אלבום מדהים מדהים, נהנית מכל רגע!!

    השבמחק
  7. באיזה חנויות יש בירושלים את הדיסק?

    השבמחק
  8. גם אנחנו אהבנו!

    השבמחק
  9. מתי ההופעה הקרובה?

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC