דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

גם השנה בצפת: פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי

0
עשרות אלפי מבקרים מהארץ ומהעולם צפויים להשתתף גם השנה (18-20 לאוגוסט, כ"ב-כ"ד אב), בפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי בצפת, הפסטיבל הגדול בעולם למוסיקת נשמה יהודית שיתקיים בעיר צפת בפעם ה-27.

בפסטיבל הכליזמרים מתקיימים בכל שנה עשרות מופעי מוסיקה ייחודיים בהשתתפותם של מיטב אמני הכליזמרים וגדולי מוסיקת הנשמה היהודית מישראל המופיעים לצידם של אמנים בינלאומיים על פני 8 במות שונות הפזורות בין הסמטאות העתיקות באווירה הייחודית של צפת, כל המופעים בכניסה חופשית לקהל הרחב. בימי הפסטיבל מתקיימים אירועים מיוחדים במתחמים ברחבי העיר, ביניהם במת ילדים שתפעל מדי יום בשעות אחה"צ, סיורים וסדנאות ברוח הקבלה בעיר, מופעים אורקוליים ועוד.

"כבר 27 שנה שפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי, אחד מסמליה הבולטים של העיר צפת ואחד הפסטיבלים הוותיקים והגדולים בישראל מתקיים", אמר השבוע יו"ר פסטיבל הכליזמרים יגאל שטרית, "יחד עם ראש עיריית צפת אילן שוחט והנהלת הפסטיבל אנו פועלים לחדש בכל שנה, להגיע לקהלים חדשים ולהביא אמנים חדשים. גם השנה צפויה חגיגה אמיתית של אמנים בינלאומיים מסקרנים לצד אמנים מישראל, עם שמות מסקרנים במיוחד ואמנים ידועים ומוכרים, מגוון של להקות חדשות ופנים צעירות לצד אמני כליזמר ידועים ומובילים".

מנהלו האמנותי של הפסטיבל יהיה גם השנה הכנר הבינלאומי אייל שילוח, המלווה בשנים האחרונות את העיר ומוביל את פרויקט 'צפת עיר מנגנת'.

סמוך לימי הפסטיבל יתקיים גם השנה בצפת הפרויקט הבינלאומי של כיתות האמן ומופעי התלמידים מכל העולם, בהנחייתם של גדולי נגני מוסיקת הנשמה היהודית ומרצים בעלי שם מרחבי העולם, כאשר השנה צפויים להשתתף אמנים מיוחדים מהארץ ומהעולם ובמהלך ימי הפרויקט יתקיימו מופעים מיוחדים לקהל הרחב בכניסה חופשית.

אילו אמנים יופיעו בעיר בימי הפסטיבל? אילו אירועים מיוחדים יתקיימו? מי האמנים שישתתפו בפרויקט כיתות האמן? פרטים נוספים בהמשך...
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC