דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

שלום למען אייל, גיל-עד ונפתלי הי''ד

4


רק אתמול השתתפו 85,000 איש בעצרת שהתקיימה בכיכר רבין שבת"א למען השבתם הביתה של שלושת החטופים הנעדרים, איל יפרח, גיל-עד שער ונפתלי פרנקל, תחת הכותרת "שרים יחד לשובם". העצרת "שרים יחד לשובם" התקיימה אתמול במעמד נשיא המדינה הנבחר ח"כ ראובן ריבלין והרב הראשי לישראל לשעבר, הרב ישראל מאיר לאו. אליהם התגייסו לאירוע שורה של אומנים כדוגמת הזמרים והיוצרים: צביקה פיק, רמי קליינשטיין, דוד דאור, יונתן רזאל ועוד רבים.

בעצרת נשאו דברים אמהות של שלושת החטופים להלן עיקרי הדברים של איריס יפרח בפנייה לבנה אייל יפרח: "בזכות הנתינה שלך ללא גבול, כל העם התאחד ומחזיר לך אהבה, דואג לשלומך. אנו רוצים כבר בשובך, מחכים לחבק אותך בחום. אני פונה אליכם עם ישראל הנפלא שלנו, מאוד מרגש ומחזק אותנו לראות את העם מאוחד, על כל גווניו, בתקופה לא פשוטה זו שכולנו עוברים. נחזק ונחבק איש את רעהו ונתפלל כולנו לשובם המהיר של אייל, גיל-עד ונפתלי באהבה גדולה. ברצוני להודות לחיילים, לכוחות הביטחון העושים לילות כימים, משקיעים את מיטב כוחותיהם ודבקים במשימתם להחזרת הבנים. אני תפילה להשם יתברך שבזכות האחדות הגדולה הזאת תעמוד לנו בעת צרה זו ונזכה לראות את בנינו, אייל גיל-עד ונפתלי איתנו כאן, בריאים ושלמים".
רחל פרנקל, אימו של נפתלי אמרה: "אי שם, יש שלושה נערים, ילדים חיים, לא סמל ולא אות, שיודעים שאין מצב שנרפה, שאין סיכוי שמישהו יוותר. האהבה שאנחנו מרגישים כאן מחייה אותם שם, הסיפור הנורא הזה מנער ומקבץ אותנו, שוטף משקעים וחושף לרגע אחד ארוך את התשתית המשותפת של הקיום שלנו כאן, את האחווה. הבוקר סיירנו בחברון וראינו חיילים עם עיניים אדומות שלא ראו בית המון זמן. ניגשנו להגיד תודה והם אמרו 'מה תודה? בשביל זה התגייסנו...תודה לכל מי שאוהב ודואג ומתפלל כל אחד בדרכו שלו. תודה לכל בעל מצפון שמבין שילדים הם מחוץ למשחק ואסור להפוך ילדים לכלי בוויכוח בינינו. אנו מעריכים אפילו את ראש הרשות ואת ראש עיריית חברון שהתעלמו מהסכסוך העמוק וקראו לשחרור הבנים מיד".

בת גלים שאער, אימו של גיל-עד אמרה: "יש כאן עם שלם איתנו שמחכה לך, מייחל לשובך הביתה בשלום. בארץ ובעולם התאחדו לקראת שובכם וכשתחזור תגלה שמשפחתנו התרחבה מאוד, יש לך אחים ואחיות ברחבי הארץ והעולם. התחושה המיוחדת השורה בארץ מזכירה רגעי איחוד כפי שהיו כאשר עם שלם, ובראשם יוני נתניהו אחיו של ראש הממשלה, נחלץ לעזרת אחים ואחיות שלא הכירם. אתמול זה באנטבה היום זה בגוש עציון, המקומות משתנים, הביחד נשאר. אחים אנחנו ואחים לא שוקטים עד שאחיהם הקטן ישוב אליהם. אנו מחזקים את כל הפועלים למען הבנים ומבקשים לשאת תפילה לחיילי צה"ל ומפקדיו שתשובו כולכם בשלום מהמשימה, עם בנינו היקרים, בריאים ושלמים".

נשיא המדינה הנבחר, ראובן ריבלין, אמר בעצרת: "הורים אהובים, משפחות יקרות, חברים וידידים, אמנים ויוצרים, באי העצרת היחד להשבתם הביתה של אייל, גיל-עד ונפתלי. התקבצנו כאן מכל קצוות הארץ, מכל קשת האמונות והדעות, מכל המחנות והשבטים. לא הגענו הנה היום כדי לעסוק בהערכות מצב או לערוך תחקירים. באנו לכאן כדי להתפלל יחד, בכל השפות ובשם כל הדתות. באנו לכאן כי לא איבדנו תקווה באדם. התפילה שאנו נושאים הערב איננה רק תפילה יהודית וישראלית. זוהי תפילה אנושית, תפילה עתיקה. תפילה של אם על בנה. תפילה של אב על ילדו, תפילת המלאך המעז לעמוד גם בפני אלוהים ולזעוק: 'אל תשלח ידך אל הנער'. ואנו עומדים כאן הערב, יחד, וקוראים אל כל מי שלב אדם בו: אל תשלחו ידכם על הנערים. אני קורא מכאן למנהיגי העולם ובעיקר לראשי העדות הדתיות, בארץ ומחוצה לה: אל תסתפקו בגינוי. הצטרפו לתפילה. הצטרפו לאותה קריאה 'אל תשלח ידך על הנער'. הקריאה הזאת לא צריכה לצאת רק מבתי הכנסת ומבתי המדרש היא חייבת לצאת מהיכלי הצדק והתפילה כולם, מהכנסיות וגם מהמסגדים. הקריאה הזאת, להשבת הנערים לביתם, היא אמירה דתית ומוסרית ברורה כנגד כל אלו שנושאים את שם האל לשווא. כנגד כל אלה שמצדיקים בשמו של ג'יהאד של זוועה ודם. אנו כאן הערב כי חטיפת ילדים ונערים אינה יכולה להיחשב למעשה של גבורה: בשום מקום, בשום דת ובשום שפה. רחלי ואברהם, בת-גלים ואופיר, איריס ואוריה, הורים אהובים ואמיצים, משפחות יקרות. אני עומד בפניכם, אל מול פניכם למודות הכאב והצער, הגעגוע והתקווה, ואינני יודע מילים. הערב, איתכם, אני יודע רק תפילה. הסתכלו סביב וראו את בני המשפחה הישראלית הגדולה שהגיעה לכאן. לחבק, לחזק ולהתחזק ומעל לכל - להתפלל. השיבו לנו את אייל, השיבו לנו את גיל-עד. השיבו לנו את נפתלי. יחד, כולנו מתפללים: תהא השעה הזאת שעת רחמים ועת רצון".

עם ישראל התאחד בתפילה וניסה לבטל את רוע הגזירה אך הערב איתרו כוחות הסורקים שלוש גופות כשהן קבורות באדמה בשטח פתוח כשלושה קילומטר מערבית לישוב חלחול וזאת בעקבות עבודה מודיעינית מבצעית מאומצת של שב"כ שחשף כי שני פעילי חמאס מחברון, מרואן קואסמה ועאמר אבו עישה אשר עמדו מאחורי פיגוע חטיפת שלושת הנערים.










4
( Hide )
  1. איזה אצילות האמהות.

    השבמחק
  2. להרוס להם את הבתים ולהכניס למעצר מנהלי את משפחות החוטפים!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  3. לא מבין למה לא הורסים להם את הבתים ומגרשים את המשפחות שלהם לירדן.

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC