דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ירושלים של הלפגוט ורזאל • גלריית סיקור מקונצרט 'לך ירושלים'

0
שוחרי החזנות והמוסיקה היהודית הקלאסית, זכו להשתתף השבוע בחוויה מוסיקאלית של ממש וכל זאת בדמות הקונצרט החגיגי המיוחד שנערך בשבוע שעבר בבית משכן האופרה בתל אביב.

אירוע ה-"גאלה" החגיגי של סדרת החזנות הירושלמית "בנבל עשור" שזה היה לה קונצרט הבכורה בתל אביב, זכה לשיתוף פעולה נדיר על הבמה בין ענק החזנות יצחק מאיר הלפגוט (בקונצרט הבכורה השנתי שלו על בימות הקונצרטים בארץ) ויחד איתו זמר- חזן הבריטון קולין שחט, ובנוסף החזנים המבטיחים, בכירי תלמידיו של מאסטרו יפה - אלעזר ברוק ואברהם קרשנבוים (החזן השני בביהכנ"ס הגדול בירושלים) וכמובן זוכה פרס אקו"ם מהשנה החולפת הזמר יונתן רזאל.

את הקונצרט בת"א (כמו כל הקונצרטים שבסדרה) ניהל מוסיקאלית וניצח מאסטרו אלי יפה בליווי התזמורת הסימפונית ירושלים- רשות השידור בהרכבה המלא - 70 נגנים! יחד עם הלפגוט, נושא היצירות בקונצרט סבב סביב נושא "יום ירושלים"- בשילוב קטעי וידיאו ארט ומולטימדיה מפעימים. ולצד קטעי חזנות נבחרים בוצעו יצירות ישראליות ועממיות וכולן בעיבודים סימפוניים ייחודיים שזכו לתגובות חמות מצד הקהל, שמסתבר יודע להעריך ערכה של מוסיקה איכותית...

שיאו של הערב הגיע כמובן עם סיומו, בביצוע משותף של שיר הנושא של הערב "ירושלים של זהב" עם שירתם של כל המשתתפים ובראשם החזן הלפגוט והזמר-יוצר הישראלי יונתן רזאל. סדרת החזנות "בנבל עשור" כך נמסר לנו תשוב עם המשך הסדרה לקראת עונת הקונצרטים הבאה, ערב חגי תשרי הבעל"ט.





קרדיטים:
ניצוח מאסטרו: אלי יפה
תזמורת הסימפונית רשות השידור י-ם
הפקה וניהול: יואל ברקוביץ'
הנחיה: אבשלום קור
סאונד: משה בכר
הפקת מולטימדיה: איציק דניאל
יחסי ציבור: מדיה פרו
סטילס: יונתן פדידה
וידיאו: יעקב פלברבאום


















































































































0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC