דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

איציק דדיה השיק את אלבומו השלישי מכוון אל האור

איציק דדיה השיק את אלבומו השלישי: ''מכוון אל האור''
0
אתמול בערב התקיים ברידינג 3 - תל אביב אירוע ההשקה לאלבומו החדש של איציק דדיה "מכוון אל האור". הנמל כולו לבש חג, הבמה צוחצחה, שטיח ירוק נפרש בהתאם לצבעי הקונספט של האלבום והתזמורת התייצבה במקומה. האירוע נפתח עם סיום מסכת ודברי ברכה קצרים מאת הרב חיים הורביץ ומיד אחר כך החל החלק המוסיקלי של הערב.

האמת, היה שווה לחכות. אירוע בסדר גודל כזה לא רואים כל יום בתעשיית המוזיקה הדתית. החל מהעניבות הירוקות של הנגנים על הבמה, דרך התאורה המוקפדת, וכלה - איך לא – במוזיקה המעולה שנשמעה לאורך כל הערב. לא פחות מ-14 נגנים הופקדו על המלאכה, כשעליהם מנצח המאסטרו גרשון פריישטט שבאמת עשה עבודה יוצאת מן הכלל. עיבודים חדשניים ומקוריים לכל אחד משירי האלבום, קטעים מיוחדים לרביעיית כלי מיתר שניצבה על הבמה ומעל כולם עומד איציק דדיה אחד ויחיד עם קול מופלא ומבצע בהתרגשות את מיטב השירים מתוך אלבומו החדש. בזה אחר זה ביצע איציק את הלהיטים "ימים טובים", "אם אשכחך", "תן חיוך" ועוד, שהפכו לנכסי צאן ברזל בתחנות הרדיו הארציות, והקהל, מצדו, הגיב בקול תשואות רמות ובאהבה רבה.

וכמובן שאי אפשר בלי אמנים אורחים וחברים שבאים לתת כבוד, ועל הבמה עלו לשיר ולברך, בין היתר, הזמר אוהד מושקוביץ, ישי ריבו, להקת הקינדרלעך ואמן הכינור דניאל אהביאל.

במהלך הערב הפתיע השדרן מנחם טוקר את איציק עם 'אלבום זהב' מטעם חברת הפצת התקליטים על מכירת 20,000 עותקים מהאלבום ברחבי העולם בתוך שלושה שבועות ובהמשך עלו לבמה שאר המוסיקאים שהיו שותפים לאלבום המופלא הזה לקבלת התעודות: היוצר עדי ליאון (מי שמאמין), דורון אלימלך (אני נסחף, מכוון אל האור, ועוד), הצמד אלי קליין ואיצי ברי (בתפילה, ברכת הבנים, ועוד) ובראשם המפיק הבלתי נלאה, דוד פדידה, שנתן את כל כולו למען האלבום בכלל והערב הזה בפרט.

ולסיום איך אפשר בלי: אתגר דלי הקרח, לראשונה בהיסטוריה, על הבמה. מיד בסוף המופע עלה לבמה מנחם טוקר ומסר לאיציק את האתגר בשם חברו הטוב דקל פלד. מיד נענה איציק לאתגר ובחר בטוקר עצמו, בדוד פדידה ובאביו ונתן להם 24 שעות להענות לאתגר ומיד חטף דלי קרח צונן על ראשו.

קרדיט צילום: יונתן פדידה

צפו בגלריה מתוך המופע:













0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC