דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ניצן חדש מפציע אריאל כהן ''רגעים עולים ויורדים''

0
הזמר והיוצר אריאל כהן בסינגל בכורה – "רגעים עולים ויורדים"

אריאל כהן, בן 30, זמר ויוצר. נולד בירושלים וגדל בה עד היום. אריאל, שנולד בשכונת הקטמונים בירושלים, החל מגיל צעיר מאוד החל לפתח את כישרונו המוסיקלי. הוא החל את דרכו המקצועית בשירותו הצבאי כזמר בלהקה צבאית, שם צבר ניסיון רב על במות והופיע לצד אמנים מובילים.

עם שחרורו מצה"ל החל להופיע בפני קהילות יהודיות בארץ ובעולם, השתתף בפסטיבלים רבים, שימש כזמר ליווי של בועז מעודה באירוויזיון, ולאחר מכן ליווה את משה פרץ בסיבוב ההופעות הארצי בקיסריה וברחבי הארץ.

עם השנים אריאל התעצב מוסיקלית ולא הפסיק לרגע לכתוב ולהלחין למגירה. השפעותיו מונות, בין היתר, את שירת הפיוט המרוקאית-אנדלוסי מבית אבא, הסגנון הירושלמי ובנוסף שירים בצרפתית אותה הוא דובר.

בשנים האחרונות החל לעבוד אט-אט על אלבומו הראשון שאת כולו כתב והלחין וכעת משחרר סנונית ראשונה מתוכו – "רגעים עולים ויורדים".

דווקא בעידן בו פורצים כוכבי אינסטנט מכל עבר, בחר אריאל לעשות את הדרך שלו, עם חומרים מקוריים, עבודה קשה, התמדה והמון אמונה.

כבר בסינגל הבכורה – "רגעים עולים ויורדים" ניתן להבחין בקולו המרגש, בנשמה שבוקעת מן השיר, ובאיכויותיו הקוליות.
"רגעים עולים ויורדים" נולד מתוך תהליך רוחני של חיפוש והתקרבות אל הדת, אל השורשים והמסורת ויוצא בתזמון מושלם לקראת חודש אלול וחגי תשרי הקרבים.

האזנה נעימה !
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC