דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

בריו חקשור פורש ממוסיקה ואתם מוזמנים לתהיות חלק ממחוה חד פעמית

0
התרגשתם השנה בהלווית המליון מהשיר האגדי ״נפלה עטרת ראשנו״ שלא תשכחו לעולם?
עכשיו תוכלו להיות שותפים לעוד הצלחה גדולה בקריירה שלי.

מופע מיוחד ונדיר של סיום הקריירה שלי במוזיקה החסידית שאני מתכנן לעשות רק עם העזרה שלכם!
ממש עוד כמה ימים בערב שמחת תורה אני חוגג חצי יובל שנים, ואשמח שתשמחו אותי בהשתתפות בפרויקט!

לחצו לכניסה לדף הגיוס

רגע לפני שאני חוזר לארה׳׳ב, אחרי 3 אלבומים מוצלחים ולרגל 5 שנות קריירה -
שבהם הספקתי להנפיק כמה להיטים שנחקקו במוזיקה החסידית ואחד מהם שהפך לפסק קול במוזיקה היהודית...
(״נפלה עטרת ראשנו״ שהפך להמנון הפטירה של מרן ורבני ישראל, ״ברחמים״,״אין לנו על מי להישען״,״ אור הלבנה״,״להיות בשמחה״,״שיר ושבחה״, השיר ״ברשות מורי ורבותי״ שעשיתי לזמר החסידי הגדול יעקב שוואקי, השיר המזרחי שעשיתי לאחד מהזמרים המזרחים הגדולים ועוד׳) אז Finally הגיע הזמן לסכם את כל זה, במופע נדיר וחד פעמי בישראל!


תוך כדי שאתם קוראים, אשמח שתשמעו אחד משיריי בפלייליסט של הערוץ המוזיקלי שלי ביוטיוב ותכנסו לאט לאט לאווירה... www.youtube.com/BaryoHakshurOfficial

במופע שבכדי לעשות אותו מושקע ויוקרתי תיהנו, הייתי שמח לתמיכה ממכם, ככה שנרגיש שההצלחה שלי זה ההצלחה שלכם.

לצד רקדני קוניל׳מל ועוד הפתעות - אני מתכנן לארח במופע את מיטב חבריי הזמרים מישראל וחו׳׳ל. ולהפתיע בדואט חדש עם אחד מהזמרים הגדולים (שכרגע זה הפתעה) לשיר מיוחד שמסתמן אצל מבינים, כלהיט ענק. ואתם שתיהיו שמה, תזכו להיות הראשונים באותו רגע שהלהיט יצא לאוויר העולם. (ככה שהמקום מוגבל)

המופע מתוכנן להתקיים בעזרת ה׳ בקרוב בהיכל התרבות של עיר מולדתי נתניה ויתועד בDVD מושקע.
פרטים נוספים יפורסמו בקרוב!

פרטים על עצמי
עוד כמה ימים - לקראת חג שמחת תורה חוגג יומולדת 25.

התחלתי במוזיקה כילד ששר במקהלות כבר בשנת 1999. בשנת 2010 הקלטתי שיר מיוחד ״אנעים זמירות״ של חסידות חב׳׳ד, והשיר שהגיע להמון בתי חב׳׳ד בעולם שאהבו ופירגנו, גרם לאנשים להבין שאני לא רק יודע להלחין אלא גם קיבלתי מתנה משמיים לשיר, לשמח ולרגש.

באמצע שנות ה-2000 עוד כבחור צעיר שרק עשה בר מצווה, זכיתי להלחין לחברי היקר הזמר הענק והמוכשר "יעקב שוואקי" את אחד מהלהיטים הגדולים שלו שחלקכם בוודאי ששרים לפני ברכת המזון בשבתות וחגים ואירועים - השיר "ברשות מורי ורבותי" פתח לי דלתות רבות במוזיקה בעולם, ואף זכיתי שזה היה השיר הפותח של מופע הבכורה של יעקב בקיסריה (למרות שכיום מזהים אותי המון אנשים דתיים-ושאינם דתיים מהשיר שלי ״נפלה עטרת ראשנו״).

בשנת 2011 הוצאתי את אלבום הבכורה אחרי עמל ודרך מאוד קשה שגרמה לי לעמול המון על האלבום בישראל וארה׳׳ב ולהנפיק כמה להיטים גדולים במוזיקה היהודית "ברחמים", "אור הלבנה" (שבהזדמנות זאת יש לי הרבה הכרת הטוב לכל מי שפירגן וגילה את הפונטנציאל כבר בהתחלה) בשנת 2012 השתתפתי בפרויקט שירי שבת של חברת "קוקה קולה" לצד 24 זמרים מהעולם, בחודש אלול של אותה שנה שיחררתי פרויקט "אנעים זמירות" שאני מחדש שירים לצד שירים חדשים שלי עם אחי הקטן. בחורף 2013 התפרסם השיר שלי ״נפלה עטרת ראשנו״ והפך לפי עיתון ״מעריב״, להמנון פטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק׳׳ל בתחנות הרדיו, השיר התפרסם ברשת עם אלפי לייקים וחשף את שמי לקהל חדש שלא נחשף עד היום למוזיקה שלי. (זה קישור לדוגמא http://goo.gl/SR3G7f) בקיץ האחרון שחררתי את האלבום השלישי החדש "בריו 2". ובדיוק בימים אלו יוצא קליפ מיוחד שלי שמקפיץ את הרשת בשיתוף פעולה עם הנחמנים.

וכעת, הגיע הזמן לסכם את כל היצירות הפוריות המיוחדות הללו - במופע מיוחד - עם התמיכה שלכם.

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC