דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

בין מציאות לדמיון בקירות הבית

0
פלמינגו רכובים על אופניים כשעל ראשם קאפקייס לצד בנייני עירייה ומונומנטים, אלו רק חלק מהאלמנטים המוצגים בסדרת חיפויים חדשה, המשלבת בין חיי הפנטזיה לאלו היום-יומיים ומעניקה טוויסט ייחודי לקירות הבית בעל קריצה הומוריסטית.

"כשחיי הפנטזיה נפגשים עם חיי היום-יום", זה המוטו שהיווה את הקו המנחה למעצבי הסדרה אשר עיצוביה מלאים בהפתעות וממזגים בין המראה הצבעוני והנועז למוטיבים מהנוף האורבאני. כך, מוצעים שלל חיפויים המפעילים את הדמיון ומעלים חיוך על השפתיים, החל מכאלו המתכתבים עם מפות המטמון מתקופת הילדות ומשלבים בין מפה הנראת כאילו ציורה בעיפרון לנקודות ציון מיוחדות בעיר כמו: הפארק, בית הקפה והעיר התחתית בעיצוב צבעוני. אחרים המזכירים בצבעם את לוחות הגיר מבית הספר ובעלי איורים בצבעי גיר של שמות מקומות בילוי בעיר, ונוספים עם הדפסי פלמינגו ורודים עם קאפקייקס על הראש רכובים על אופניים או כאלו בהם מוצגות שבלנות של פלמנגו ורודים ולבנים.


עוד ניתן למצוא בסדרה, מגוון רחב של חיפויים שעוצבו בהשראת שלטי חוצות וכותרות עיתונים, ומכילים שלל ציטוטים ואמרות מעוררות השראה כדוגמת: "Romance is the glamour which turns the dust of everyday life into a golden haze"
ועוד. אלו מוצעים במראה כתב יד או אותיות דפוס, בהדפסים קטנים וגדולים כאחד, ומעניקים לחלל משמעות.

קשת צבעי הסדרה רחבה ונעה בין צבעי פסטל עדינים וטבעיים, צבעים עזים כדוגמת ורוד פוקסיה וטורקיז, וכלה בגווני חום שוקולדים, אפורים ועוד.

החל מ-100 שח' ועד 200 שח' למטר


להשיג בגולדשטיין גלרי טפט , בוגרשוב 55, ת"א
ובחנויות העיצוב המתמחות
03-5283610
www.tapetim.co.il
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC