דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מתכוננים לשעון החורף בסדרת שעונים מעוצב לבית

0
ימי הקיץ החמים דועכים ואוטוטו עוברים לשעון החורף ומזג האוויר הסגרירי. מותג העיצוב האיטלקי "Bugatti" מעניק פרשנות חדשה ושמחה בחורף הקרוב בדמות סדרת שעונים המדמה מבנה מחבת שתכניס קצת אור וחיות לבית.

מי שאמונים על עיצוב השעונים החדשים הינם צמד המעצבים Innocenzo Rifino ו- Lorenzo Ruggieriאשר מציגים שעוני קיר עגולים בעיצוב מודרני ואלגנטי בקווים מינימליסטים, המזכירים את מראה המחבת המוכר, זאת כחלק מהקונספט המוביל של המותג הדוגל בהפיכת חלל המטבח לנעים יותר לשהייה.

שעוני הסדרה מוצעים בקוטר 33 ס"מ ובקשת צבעים רחבה, החל מירוק תפוח, סגול-לילך, תכלת, צהוב-נורית, שחור לבן ועוד, ומוסיפים זריקת צבע לחלל המאירה גם את ימי החורף האפורים.



449 שח'

להשיג במליס, קייצ'ן אייד, דומו, עופרס, TEKA, הרמוני
וחנויות מובילות נוספות ברחבי הארץ

[post_ad]

למידע על נקודות המכירה:074-7576703‎
או באתר:
http://casabugatti.co.il



המותג האיטלקי BUGATTI שמתמחה בעיצוב וייצור פריטים דקורטיביים ויוקרתיים למטבח, נוסד בשנת 1923 בלומזנה, איטליה, והחל את דרכו כיצרן מקצועי של סכו"ם מכסף. הקונספט המהפכני של המותג הינו לקחת את מוצרי המטבח המוכרים ולהעניק להם אלמנט חדשני, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הפונקציות הטכנולוגיות. כך למשל, ב-2005 השיק את מכונת האספרסו האייקונית Diva, שזכתה בתואר "הפרארי של מכונות הקפה" בזכות עיצוב חדשני ומלוטש וטכנולוגיות מתקדמות. כיום, בוגאטי נחשב לאחד ממותגי היוקרה המובילים בעולם בכל הקשור לעיצוב המטבח, ומוצריו משווקים בלמעלה מ-50 מדינות. כל הפריטים בקולקציה מעוצבים ע"י נבחרת של מעצבי-על אירופאים, וביניהם: VIRGILIO BUGATTI(וירג'יליו בוגאטי),
LORENZO RUGGIERI (לורנזו רוגיירי), ELISABETH VIDAL (אליזבת' וידל),
GIULIANA CORSINI (ג'וליאנה קרוסיני),ANDREAS SEEGATZ (אנדראס סיגאטז) ועוד.




0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC