דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

בחורף הקרוב: עולים עם הנעליים על השטיח

0
החורף מגיע ואיתו גם הבוץ, אם עד היום חששתם לדרוך עם נעליים על השטיח בסלון, שמא יתלכלך? או נאלצתם לכבס בתדירות את שטיח חדר השינה המוכתם? קולקציית שטיחי PVC חדשה, תשדרג את חללי הבית השונים, וגם תקל על מלאכת הניקיון.

שטיחים בסגנון ערבסק אתני, אחרים בעלי מוטיבים אינדיאניים, נוספים במראה של אריחים מעוצבים ואף כאלו המדמים שטיחים פרסיים, הם רק חלק ממגוון רחב של שטיחים המוצעים בקולקציה החדשה שמציגה BLINDS-US, המאפשרת להוסיף אמירה עיצובית לחללי הבית השונים.



בנוסף, שטיחי ה-PVC נוחים לטיפול ומתאימים לסביבת המגורים הביתית. זאת, הודות לטקסטורה החלקה והמלוטשת שלהם, שהופכת אותם לעמידים במיוחד בפני שריטות וקלים לשטיפה במים וסבון. כמו כן, הם משמשים כמשטחים מונעי החלקה בזכות הלינולאום הקשיח שממנו הם עשויים.
שטיחי הקולקציה מוצעים בקשת צבעים רחבה של גוונים חמים וביניהם:, בז', בורדו, ורוד, שמנת, ועוד, היוצרים תחושה חמימה בחלל, במגוון גדלים: 60x100, 60x120, 60x180, 120x180 ו-140x200 ס"מ.
[post_ad]
החל מ-99 ש"ח
להשיג ב- www.blinds-us.com
להזמנות ומידע נוסף 074-7290800




BLINDS-US, הינה חברה בינלאומית המתמחה בפתרונות עיצוביים להלבשת הבית ומשרדים, אשר שמה לעצמה לדגש להפוך את חווית קניית פריטים מעוצבים לנגישה והכל במרחק של קליק. החברה עוסקת במעקב אחר המגמות, הטרנדים והפריטים הבולטים מרחבי העולם, ומעניקה מגוון פתרונות יצירתיים להלבשת הבית, החל משטיחים ומפות שולחן, ועד לווילונות מסוגים שונים, המותאמים למגוון רחב של חללים.

BLINDS-US חוסכת לכם את הטרטור לאולמות תצוגה, ומאפשרת לכם לעצב לעצמכם וילון בהתאמה אישית ובמחירים אטרקטיביים. מחלקת השירות באתר, מעניקה שירות גם בבית הלוקח, ונציגיה יגיעו לבתי הלקוחות לשם התאמה מושלמת.
קולקציית הווילונות מוצעת במגוון צבעים ובגדלים שונים, במבחר בדים תוך התאמה לסגנון האישי של כל אחד.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC