דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מטריקס ממשיכה להוביל את שוק שירותי ה- IT עם נתח שוק של 19.4%

0
על פי נתוני IDC: מטריקס ממשיכה להוביל את שוק שירותי ה- IT עם נתח שוק של 19.4%

מטריקס מדורגת בראש זו השנה השביעית ברציפות; נתח השוק של מטריקס עלה מ- 18.9% ל- 19.4%; היקף ההכנסות משירותי IT עומד על כ- 447 מיליון דולר

חברת המחקר IDC פרסמה את הדירוג השנתי של ספקיות שירותי ה- IT המובילות בישראל. על פי נתוני IDC חברת מטריקס מובילה את שוק ספקיות שירותי ה- IT בישראל לשנת 2013, עם נתח שוק של 19.4% והיקף הכנסות משירותים המסתכם בכ- 447 מיליון דולר. מטריקס מדורגת בראש זו השנה השביעית ברציפות ומובילה את השוק בפער משמעותי.

לדברי, שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של מטריקס: "IDC מדרגת את מטריקס כמובילת שוק זו השנה השביעית ברציפות. האסטרטגיה של מטריקס, המובילה אותה מאז היווסדה ומציעה גיוון ופיזור על פני תחומים ושירותים רבים מאפשרת לחברה לשמור על יציבות גבוהה ועל איתנות פיננסית ולהראות צמיחה גם בתקופה מאתגרת במשק.”
[post_ad]
“לאורך השנים, מטריקס משקיעה רבות בהקשבה, זיהוי וניתוח צורכי השוק המשתנים, תוך התאמת כלים, שירותים ופתרונות המייצרים ערך עסקי וטכנולוגי ללקוחותיה. במסגרת זו הקמנו לפני שנה את CloudZone - יחידת הענן של מטריקס, המציעה לסטרטאפים, SMB ולאנטרפרייז חבילת שירות מלאה הכוללת: ייעוץ, ארכיטקטורה של התשתיות ושירותים מנוהלים לענן. במקביל, היחידה מספקת מענה למגוון תרחישים עסקיים בענן תוך מקסום הערך העסקי לארגון. כמו כן, עם ההבנה כי שימוש נכון וחכם במידע מאפשר לארגון לבדל את עצמו ממתחריו, העמקנו את ההשקעות שלנו גם בתחום ה- Big Data. תחום אחר בו אנו ממשיכים להתמחות ולחדש הוא תחום ה- Mobile, התופס מקום יותר ויותר מרכזי בחיי הארגון, ובוודאי שבחיי הצרכן הסופי. במסגרת זו אנו מציעים ללקוחותינו פרוייקטים מורכבים ומעניינים, המקנים להם יתרון תחרותי בתחום של חווית לקוח. מנוע צמיחה נוסף המלווה את השוק כולו כבר מספר שנים, הוא תחום אבטחת המידע והסייבר. מיטב המומחים שלנו עובדים עם הארגונים המובילים במשק, כמו גם עם סטארטאפים ועם כל מי שזקוק להדרכה, תמיכה, ליווי והגנה מפני איומי הסייבר."

"כחלק מהמענה לצורכי שוק ה-IT הקמנו השנה גם מספר פעילויות חדשות ביניהן, Matrix Consulting - אגף בחטיבת הביטחון והייעוץ, שתפקידו להוות גוף ייעוץ רב תחומי במגזר הביטחוני והאזרחי. הקמנו גם את חטיבת ה- BPO שתפקידה להוביל תהליכי פיתוח עסקי, ניהול פרויקטים ומיזמים שונים במיקור חוץ, תוך תיאום וסינכרון בין כל החטיבות והאגפים הרלוונטיים לפרויקט."

אודות מטריקס:
מטריקס, המעסיקה כ- 7,000 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ,,Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה וייצוג פתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרוייקט IT מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.

עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מן המובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT ע"פ סקר BDI.

מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2013 הגיע ל- 2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה התשיעית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השישית ברציפות.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC