דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

SAP ו-HP משיקות חבילת ERP מקיפה בענן עם אפשרות מימון לארגונים מסדר גודל בינוני

0

SAP ו-HP משיקות חבילת ERP מקיפה בענן עם אפשרות מימון לארגונים מסדר גודל בינוני

חברת SAP ישראל הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת HP במסגרתו מציעה HP לחברות וארגונים את פתרון ה- ERP המוביל SAP Business All-in-One, כפתרון מקיף בענן עם מגוון רחב של יתרונות עסקיים.
הפתרון החדש ממותג תחת השם One in a Box, ומספק ללקוחות חבילה אחת הכוללת את מרכיבי הרישוי, יישום, תחזוקה, אירוח בענן של HP ושירותי תמיכה. החבילה מוצעת בתנאים נוחים עם תשלום חודשי קבוע וידוע מראש.

פתרון ה-ERP – Business All-in-One SAP, מסייע לארגונים מסדר גודל בינוני בניהול ובתכנון משאבי הליבה הארגוניים שלהם והוא כולל אלפי תהליכים מוגדרים מראש למגוון רחב של תעשיות. תהליכים מוגדרים אלה מבוססים על מתודולוגיית Best Practices של SAP – המותאמת למגזרי התעשייה השונים ומאפשרים לחסוך בעלויות בשלבי היישום וההטמעה, לקצר משמעותית את זמן העלייה לאוויר ולשמור על מסגרת תקציבית המותאמת עסקית ללקוחות מסדר גודל בינוני. בנוסף, הפתרון מאפשר ללקוחות להטמיע תהליכים מותאמים לצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח בצורה קלה ומהירה.
[post_ad]
לדברי רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות SME ומנהל השותפים העסקיים ב-SAP ישראל, " One in a box מכיל את כל הרכיבים הנחוצים לארגון להטמעת פתרון ERP מוביל ומתקדם החל מהרישוי, דרך היישום והאירוח במודל ענן, ועד תמיכה, תחזוקה ושירות עם SLA קפדני. מבחינת הלקוחות אין צורך בהשקעה ראשונית, והם זוכים לניהול מקצועי ואמין של מערך המחשוב שלהם, זמינות שירות גבוהה, גמישות תפעולית ומחיר חודשי קבוע".

אודות פעילותה של SAP בישראל
SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC