דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הברווז השורק, צעצוע מנגן המעודד זחילה מבית Yookidoo

0
טאליה סחר משיקה את הלהיט החדש מבית Yookidoo הברווז השורק, צעצוע מנגן המעודד זחילה ובהמשך הליכה!

הדחף להתקדם טבוע בתינוק מיום היוולדו אך אפשר וכדאי לסייע לו על ידי צעצועים וסביבה מתאימה ובטוחה לכך. טאליה סחר משיקה את הלהיט החדש מבית Yookidoo בישראל, הברווז השורק, צעצוע מנגן המעודד זחילה ובהמשך הליכה. הברווז השורק הנו צעצוע רב גילאי, ניתן ליהנות ממנו במספר שלבי התפתחות שונים כאשר בכל שלב עונה הצעצוע על צורך אחר בהתפתחות של הילד!

[post_ad]

בשלב הראשון, כאשר התינוק עוד לא עומד או הולך, הוא יכול לשחק ולפתח את המיומנויות של מוטוריקה עדינה ואת מיומנות הזחילה תוך משחק בגלגלת החרוזים שניתנת להסרה מהברווז. כאשר הוא משחק עם הגלגלת והיא מעט מתרחקת ממנו, זה יעודד אותו לזחול לעברה על מנת להמשיך במשחק.

בשלב השני, כאשר התינוק כבר עומד ללא עזרה, ההורים מעודדים אותו לתפוס בחוט המחובר לברווז, למשוך ולהתקדם אט אט. האטרקציה המסייעת ביצירת קשר של סיבה ותוצאה ומניעה את ההליכה, הם הצלילים שהברווז מפיק בעת "הגרירה". בזמן שהברווז מתקדם הוא מגעגע, שורק ושר. כאשר התינוק מפסיק לגרור את הברווז למשך כמה שניות, הברווז ישרוק לו שוב ויקרא לו לחזור ולגרור אותו, וכך מעודד את הקטנטנים לרצות ולהמשיך לגרור את הברווז ולהתקדם בעצמם! .

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪

ניתן להשיג במגוון חנויות ברחבי הארץ.


0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC