דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מרסה אללה – עיר הנמל האיטלקית היא מקור ההשראה המרכזי לצבע של 2015

0
מגמה בולטת בחורף הזה היא בחירה גורפת של כל מעצבי אופנת העל, מעצבי המוצר והמאפרים בצבעוניות של יין שמקורו בעיר הנמל מרסלה ■ צבע היין "מרסלה" הוגדר על ידי חברת הצבע האמריקאית 'פנטון' כצבע הפותח את שנת 2015.
[post_ad]
חברת הצבע האמריקאית 'פנטון' בחרה בצבע ה"מרסלה כצבע המרכזי לשנת 2105. מספרו הקטלוגי של הצבע בחברה הינו 18-1438. אם להאמין לפנטון שהרי צבע היין הוא הגוון שיככב השנה בכל זירות העיצוב. ההוכחה, מגוון פריטי עיצוב ואופנה צצו העונה בגוון האמור, רשת סכו עור ייבאה ארצה מגפונים בצבע היין,ומותג האופנה אמריקן איגל מציע סניקרס בגוון הזה, מותג היוקרה בוגאטי השיק קעריות אוכל, וכך גם מותג הזכוכית הגרמני וולטר גלאס. אל החגיגה הצטרפה גם רשת פול אנד בר עם חולצה מכופתרת ומותג היוקרה קרטיה המציע בסניפי פדני שעון קלאסי ברצועות מרסלה.
מקור השם מרסלה במילה הערבית "מרסה אללה" - (נמל האלוהים), והם העניקו לעיר השוכנת בנפת טראפני בקצהו המערבי של האי סיציליה שבאיטליה את שמה.
בתמונה: 1. לק - אורלי. 2. לק - שיק תמרוקים. 3. לק - סי.אן.די. 4. שפתון - פופה. 5. שפתון - בועז שטיין. 6. עיפרון שפתיים - בורוז'וואה. 7. גלוס - בורוז'וואה. 8. גלוס - ג'ייד.

גורו המייקאפ בועז שטיין: "כידוע, גוון המרסלה אינו בורדו מובהק. בסיסו אומנם נטוע בגוון היין (מרלו, קברנה, שיראז ועוד) אולם בשל נוכחות תת גוון חום וויסקי – צבעו של המרסלה מאבד מקצת מאדמומיותו והופך מעט עצי. בניגוד לגווני יין אחרים גוון זה מתאים לקשת רחבה של גווני עור. הוא יהלום נשים בעלות תת גוון ורדרד (מזרח אירופה) ובאותה המידה עשוי להתאים לנשים בעלות תת גוון בז' (מזרח תיכון). בחרת להשתמש בו לאיפור השפתיים? נהדר! עם זאת זכרי כי בשל היותו מתון יחסית לאחיו בפלטת גווני היין הוא יעניק מראה סולידי, לכן רצוי לשלבו באיפור יומיומי מרשים או לחילופין באיפור ערב סולידי. אגב, המלצה זו מומלצת בחום גם באיפור העפעפיים, שם תוכלי להעצימו בשילוב צלליות מעושנות כהות יותר". כצפוי מותגי איפור רבים השיקו החורף תמרוקים בגוון האמור. כך למשל בולטים בגזרה זאת מוצרי המותגים: בורוזו'ואה, ג'ייד ומייבלין ניו יורק, וכמובן מוצרי המותג האיטלקי – פופה, שמקור הגוון המשכר הזה מגיע היישר ממדינת המגף בה מייצר המותג.

קטיה שו – המדריכה הראשית במותג הלק ORLY : "כל מי שמטיילת בימים אלה ברחובות ניו-יורק ובבירות האירופאיות השונות תגלה כי לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה "לבשו" חלונות הראווה את המרסלה בשיא תפארתן, ונדמה כי תעשיית האופנה עשויה לאמץ בחום את המרסלה, במיוחד כשמדובר בצבע המתקבל נהדר בטוטאל לוק, מהנעליים ועד הלק שבציפורניים. מדובר בצבע ורסטלי מתוחכם אשר מחד יוצר הרמוניה לבעלות עור בגוון בז' בדרגות כהות שונות ומאידך יוצר ניגודיות מרשימה בעור בעל גוון ורדרד בדרגת כהות בהירה. הגוון מתכתב עם מבנה ציפורן קצרה – בינונית, מעוגלת בקצה החופשי בעיקר משום שלוק זה משרת נאמנה את קטגוריות ה"סולידי", וה"אלגנטי", ממש כמו היין המשכר....". בזירת הלק הצטרפו לחגיגת המרסלה גם המותג המקומי שיק וגם CND האמריקאי.

1. מגף - סכו עור. 2. תיק - קורנליוס. 3. מחבת - פרסקו. 4. קערית - בוגאטי. 5. צלוחית זכוכית - וולטר גלאס לפלדינוקס. 6. קערית - בוגאטי. 7. חולצה - פול אנד בר. 8. ארנק - קסטרו. 9. שעון - קרטייה לפדני. 10. נעל - אמריקן איגל.


0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC