דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

חדש על אדן החלון: חנוכיות לשנת תשע''ה

0
חנוכיות לשנת תשע"ה: רגע לפני שחג האורות מגיע- קבלו סקירה חגיגית ונוצצת של מגוון חנוכיות חדשות המוצעות השנה בשוק

בשנת תשע"ה מגוון החנוכיות שעומד לרשותם חסר תקדים. החידושים והעיצובים המקוריים הם ללא שם המשחק.
פלדינוקס - החברה הישראלית המתמחה ביבוא ובשיווק של כלי בית ומתנות מציעה מגוון חנוכיות מעוצבות וחגיגיות. בין החנוכיות הרבות תוכלו למצוא חנוכיות המשלבות עץ וכסף עם כיתוב ברכת החג, חנוכיות מקריסטל, חנוכיות מכסף עם רגל, חנוכיה מפיוטר בדגם אקווריום שקוף, חנוכיית בסיס אובלי מפיוטר מוכסף, חנוכיית מדרגות ועוד. מחירים: החל מ: 69 ₪ ועד 500 ₪, בסניפי רשת הרמוניה לבית מוצעות חנוכיות שונות במחירים זולים מעט יותר החל מ-29.90 ₪ ועד 300 ₪ . ברשת המשביר-החדש-לצרכן מציעים חנוכיות מתכת בצורת מגן דוד, מנורת בית המקדש או נבל במחירים שבין 40 ל-300 שקל. עוד במלאי מוצעות חנוכיות בעיצובים קלאסיים ומודרניים העשויות מפיוטר, כסף וזכוכית, כאשר בקו הקופות מוצעות חנוכיות זולות במיוחד ב-19.90 ₪ בלבד.


במוזיאון תל-אביב לאמנות תמצאו את החנוכייה של המעצבת אורית גרדר שבמרכזה זוג ציפורי דוכיפת – הציפור הלאומית של ישראל, בענפי צמחייה וכד שמן. המסגרת של החנוכייה עשויה בטכניקת פסיפס ומזכירה את שער הכניסה של בית מקדש, מחירה 1,534 ₪. ברשת ZER4U נערכו לחג ומציעים חנוכיה פרחוניות מפרחים טריים לשמונת ימי החנוכה. חנוכית הפרחים הינה אופציה מקורית המשלבת סידור פרחים לקישוט הבית וחנוכיה, והמחיר? 499 ₪. גימיק נוסף הוא שרשרת המעוצבת בצורת מנורה. זאת, משובצת ב-48 יהלומים לבנים ומחירה הצנוע מסתכם ב-1336 ₪, בסניפי רשת תכשיטי רויאלטי.
[post_ad]
את חנוכיית המניפה של הדס קרוק וענת שטיין מסטודיו ארמדילו, הן עיצבו בקרמיקה לבנה וגלזורה שקופה, בהשראת אמנות קיפולי הנייר אוריגאמי. בחנוכייה הפיסולית הלבנה הזו הנרות הדולקים מטילים צללים מרצדים על פאותיה. מחירה 498 שקלים וניתן להשיגה במוזיאון תל-אביב. אגב, סטודיו ארמדילו הינו מיזם חברתי לרכישת מוצרי עיצוב ואמנות ישראלית, המעביר 20% מסכום הרכישה לעמותה חברתית שאותה הרוכש בוחר, לפי שורת עמותות שמופיעות באתר HEARTIST (כנפיים של קרמבו, ער"ן, נט"ל, ילדים בסיכוי וכו'). אך, נחזור שוב למוזיאון - את העין והלב מושכת שם גם החנוכייה של המעצבת אורית גרדר שבמרכזה זוג ציפורי דוכיפת – הציפור הלאומית של ישראל, ענפי צמחייה וכד שמן. המסגרת של החנוכייה עשויה בטכניקת פסיפס ומזכירה את שער הכניסה של בית מקדש, מחירה 1,534 ₪.

סטודנטים לעיצוב ממכללת סמינר הקיבוצים עיצבו במסגרת הקורס "תארוז לי X2" מגוון חנוכיות שיוצעו למכירה בגלריית "צורהלה" במושב בצרה החל מתאריך מאמצע החודש ולאורך כל ימי החג. מבין החנוכיות בולטות במיוחד אלומינה – העשויה מאלומיניום וניתנת לכיפוף עצמי של הקנים בהתאם לחשק, בעיצובו של תום דמזר, דאלידה – חנוכייה נוזלית, העשויה מאלומיניום בהשראת השעון הנוזל של דאלי בעיצובו של עידן אורבך, אדרת הדג –המעוצבת כך שנרות החג מהווים את שלד הדג, בעיצובה של אפרת מדר וקו 9 – המבוססת על המשחק "ארבע בשורה", ועיצובה נעשה ע"י דיסקיות שעוצבו ליצירת משחק גובה הנר, בעיצובה של עינב סניור.












0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC