דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

תכירו את Uniden Prime 471 סמארטפון חדש ונוסף תחת המותג יורוקום וUniden

0
[post_ad]
Uniden Prime 471 הוא אחד המכשירים הדקים (7.2 מ"מ) והמעוצבים שייצא לכם לפגוש לאחרונה. הוא יפה להפליא, אבל יופי זה לא הכל, כי מדובר במכשיר עוצמתי, מתקדם וללא פשרות טכנולוגיות.

עם משקל של 99 גרם בלבד ועובי של 7.2 מ"מ, Uniden Prime 471 נחשב לסמארטפון דק וקל להפליא, תוסיפו לכך את הצבעים שחור או לבן ותקבלו טלפון סלולרי סקסי ויפה עם דגש חזק על עיצוב ונראות. אבל יופי זה זה לא הכל כי מדובר במכשיר עוצמתי, חזק וללא פשרות טכנולוגיות: מסך חד בגודל "4.7 ברזולוציית HD, מצלמת 8 מגה פיקסל אחורית + 2 מגה פיקסל קדמית, מעבד 4 ליבות במהירות 1.2GHz מבית Qualcomm האיכותית וזיכרון מובנה 8 ג'יגה עם אפשרות הרחבה.

מערכת הפעלה Android מאפשרת גישה נוחה ומהירה לחנות האפליקציות של Google אשר בה ניתן למצוא מאות אלפי אפליקציות ומשחקים, כדי להפיק את המרב מהמכשיר. המצלמה האחורית בעלת 8MP תעזור לכם ללכוד את הרגעים היפים ביותר, מקדימה המכשיר מצויד במצלמת 2MP אשר משמשת לשיחות וידאו ולצילומי "סלפי" איכותיים במיוחד. גם את חדות המסך לא ניתן לפספס, המכשיר מצויד במסך בגודל "4.7 ברזולוציית HD לחדות מרהיבה וצבעים בוהקים.

אילן גרינבוים מנכ"ל קבוצת יורוקום: " המכשיר הינו פרי שיתוף פעולה ייחודי בישראל של קבוצת יורוקום ושל Uniden, במסגרתו יורוקום השיקה לפני מספר חודשים את הדגם הראשון Uniden Prime 500. המכשיר החדש והשני שמושק, 1Uniden Prime 47, שם דגש על עיצוב לצד טכנולוגיה. הוא מסוג הפריטים שתמיד מעוררים עניין ומושכים את העין, ועם מחיר אטרקטיבי אני בטוח שמדובר במכשיר שיכבוש את לב הצרכנים".

ניתן להשיג ביורוקום, בסט מובייל, הום סנטר, שקם אלקטריק, קרביץ, YouPhone, KSP ומשווקים נבחרים נוספים.

מחיר המכשיר: 1,199 ₪ כולל מע"מ + מגיע עם מטען לרכב, כיסוי סיליקון ומגן מסך + שנתיים אחריות!!
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC