דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

תערוכת היין הכשר ה 4 מציגה כל הבשורות החשובות של היין והאלכוהול!

0
תערוכת היין הרביעית ליין ואלכוהול כשר בבנייניי האומה בירושלים, היא הזדמנות שנתית וחגיגית להשקת היינות החדשים. ניתן לרכוש כרטיס מראש ולהירשם לסדנה ללא תשלום! באתר האינטרנט. היקבים מנצלים את הגעת האלפים שמבינים ביין כדי לקבל אינדיקציה ראשונית למוצרים החדשים. הנה מקבץ יינות חדשים שיושקו בתערוכת Wine Jerusalem :

יקב אבוהב מצפת יציג את פלגא 2011 - 50% קברנה פרנק 50% מרלו. יין משובח ביותר -התיישן כ-18 חודשים בחבית ו 18 חודשים בבקבוק, משיק לראשונה. מגיע באריזה מהודרת. ערבוביא 2012- בלנד מיוחד מאוד של קברנה פרנק, מרלו, פינו נואר, קברנה סוביניון ופטיט וורדו. קברנה סוביניון, יין זני. 100% קברנה סוביניון ועלמיא: סירה + נגיעה קלה של פטיט וורדו.
[post_ad]
כל היינות של אבוהב מתיישנים כ-18 חודשים בחבית עץ אלון צרפתי "ונשמרים בקדושה" במרתף יינות עתיק בן 600 שנה שהתגלה בהשגחה פרטית. היינות מיוצרים על טהרת עבודת היד החל מדריכת הענבים ועד למילוי הבקבוקים ע"י יהודים יראי שמיים. ואכן, היקב הזה טומן בתוכו סיפור מופלא במיוחד: במהלך שיפוץ נכס בצפת התגלה כמעט בשלמותו יקב עתיק. הבעלים שיפץ אותו והחזיר אותו לחיים. יקב הבוטיק מייצר כ 15,000 בקבוקים בשנה שחלקם מיוצאים ללקוחות בעולם.
כשרות: בד"צ בית יוסף



יקב גבעות משיק בתערוכה את המיתוג החדש והנוצץ של היקב. באי התערוכה יטעמו את "גבעות מרלו", זהו מרלו עם נגיעה "קלה" של קברנה סובניון, פירותי, אלגנטי ועשיר. יקב "גבעות", הוא בין היקבים הבודדים ששומרים שמיטה באופן מלא.

ד"ר שיבי דרורי, יינן היקב: "בשל המחויבות שלנו לשמור שמיטה ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו לא מייצרים יין בשנת 2015 בכלל. הכרמים יופקרו, וכל יהודי שיחפוץ בכך יוכל לבוא, לבצור ענבים ולייצר לעצמו יין"

אין מי שלא מודע לברכה המובטחת לשומרי השמיטה, אבל אנחנו רואים את הברכה בשטח. לפני השמיטה הקודמת, בשנת 2007, הצלחנו לייצר יין ברמת איכות גבוהה הרבה יותר מהרגיל. "וציוויתי את ברכתי לכם בשנה השישית", זו מציאות".
יקב "גבעות", הוא יקב בוטיק ותיק בעל עשר שנות ניסיון. היקב נחשב לאחד המותגים המובילים בתחום, ומייצר באופן עקבי יין באיכות גבוהה.

ב"גבעות" לא מתעסקים בייצור יינות ממוצעים, אלא מתמקדים ביינות המורכבים והאיכותיים. כאלו שנהנים לגלגל על הלשון ולהשאיר בכוס "רק עוד קצת". היין מעניק חוויה שנשארת מעבר לשתייה הרגעית, הוא יין מיוחד לזמנים חגיגיים ולאירועים.

כשרות: הרב מרדכי אונגר, ו- OK

יקב חדש יחסית, מונטיפיורי, יציג את מונטיפיורי כרם משה ואת מונטיפיורי אדום. כרם משה 2012 נקרא ע"ש האדמה הראשונה שנרכשה ע"י משה מונטיפיורי מחוץ לחומות העיר העתיקה, בה שתל כרמים. היום האזור הזה מוכר לכל כ"משכנות שאננים". היין מורכב משני שליש קברה סובניון, והשאר פטי ורדו, מרלו ומלבק. הענבים גדלים בהרי יהודה והיין יושן 16 חודשים בחביות עץ צרפתיות ליין צבע עמוק ועוצמתי, ניחוחות של פירות יער, נגיעה של קינמון ותותים מורגש עישון מעודן ואלגנטי. בחיך היין מורכב בעל רבדים רבים עם סיומת ארוכה ומתמשכת.

כשרות: בד"צ בית יוסף, חתם סופר, ok

יקב 1848 מציג מסדרת דור 2 את קברנה סובניון, מסדרת דור 5 את הסירה ומשיק יין חדש – דור 7 מרלו 2011 "אלגנטיות מתמשכת". דור 7 מרלו הוא יין בורדו סגלגל כהה עם רמזים של פרי אדום מצומק, דובדבנים, גרגירי פטל שחורים ושושנים אדומות מלווה בעץ קלוי. היין בעל גוף עגול מרוכז עם סיומת קטיפתית ומתמשכת.
היין יושן בחביות עץ אלון במשך 18 חודשים. דור 7 (1970) הוא הדור השביעי לשושלת הייניים "גלינא שור" מוביל את היקב לקדמת טכנולוגיית היין המקובלת בעולם וזוכה להערכה ופרסים ברחבי העולם.

כשרות: בד"צ העדה החרדית ובד"צ בית יוסף


יקב הר ברכה, יקב נחלה מציג בתערוכה 2 בשורות מרכזיות, האחת – את יין איש הרים ספיישל רזרב 2011 מרלו. היין מורכב מ 85%- ענבי מרלו, 10% ענבי פטיט וורדו ו 5%- ענבי קברנה פרנק מובחרים הגדלים בכרמי היקב אשר על הר גריזים בגובה של 840 מטר מעל פני הים.

הענבים נבצרו בבציר מאוחר ידני וסלקטיבי. היין יושן במשך 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ומאופיין בצבע ארגמן כהה יחד עם גוף מאוזן ומלא. טעמו כשל פטל שחור וטבק עם סיומת שוקולדית מעודנת. היין נותן חוויה מתמשכת של טעמים נפלאים ומרקמים מושלמים.

הבשורה השנייה יוצאת מגבולות התערוכה והיא מרכז המבקרים המתחדש. ליקב מפעיל מרכז מבקרים בשם "ברכה על ההר", בסמוך לשכונת השומרונים שבקצה הר גריזים. זהו מבנה עץ כפרי הכולל מסעדה ומרכז מבקרים של היקב. מדובר בבשורה תיירותית וקולינרית של ממש למבקרים ותיירים בארץ השומרון, חוויה תרבותית וקולינרית הכוללת אוכל מצוין ומעט היסטוריה של הר ברכה (הר גריזים) - כל זאת תוך לגימת היין המשובח ביותר.

כשרות: הרב אליעזר מלמד, OK, בד"ץ הרב ועסטהיים


חברת ש.ע.ל רובין תציג בתערוכה את המוסקטו של "גבריאל", 100% מוסקטו עם 6% אלכוהול. זהו יין לבן ארומטי בעל גיזוז עדין מענבים הגדלים באזורים שונים באיטליה טעמו מתוק, נעים ומרענן, בעל גיזוז עדין שמשאיר תחושת רוויה מהנה.. צבע היין צהוב קש עם השתקפות ירוקה, הניחוח מרוכז ואופייני לזן הרבגוני, ניחוח של פרחים, אפרסק וורדים. יין וסף של גבריאל שיוצג בתערוכה הוא הוא הקינטי אדום העשוי מ 100% ענבי סנז'ובה ו 12 וחצי אחוז אלכוהול. צבעו אדום רובי עם נטייה לארגמן, ניחוח מרוכז של פירות עם נגיעות דובדבן ואוכמניות וטעמו – גוף חזק ומאוזן בפה בעל טנינים רכים וקטיפתיים.

כשרות: בד"צ בית יוסף



0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC