דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

קובי אוז - חלום עקבותיך | המלצת דיסק

0
"חלום עקבותיך" הינו אלבום סולו רביעי של קובי אוז המכיל 11 רצועות השמעה אשר כולם ככולם מזוהים ע"י גדול זמר הישראלי, אריק איינשטיין ז"ל. באלבום "חלום עקבותיך" קובי אוז לוקח את השירים האהובים והמוכרים של אריק איינשטיין ז"ל ונותן להם אינטרפרטציה אתנית משלו. שם האלבום "חלום עקבותיך" אינו מקרי זאת ניתן לראות בשני אופנים. בפן הגלוי, "חלום עקבותיך" הינו שיר חיפוש אחר בורא עולם. הסתר פניו של בורא עולם יוצר את הקרבה בין האדם ליוצרו. בפן הסמוי, "חלום עקבותיך" הינו אלבום מסע, חיפוש אחר שיריו של אריק איינשטיין ז"ל. היכולת של קובי אוז לבדל, לתת אינטרפרטציה לשיריו גורמת להיות גורם מקרב בין מזרח ומערב.

"חלום עקבותיך" הינו אלבום מסע, חיפוש בתחנות חייו של אריק איינשטיין ז"ל. שירים שנכתבו על ידי יענקל'ה רוטבליט ["היא תבוא", "סוס עץ"] לאה גולדברג ["ערב מול הגלעד", שיר המוקדש לשר אורי אורבך ז"ל] לאה נאור-קונסטנטין ואנשנקין ["בואי אמא"] אברהם חלפי ["חלום עקבותיך"] וכמובן שירים שכתב אריק איינשטיין ז"ל ["בוקר טוב אמיר", "רק איתך", "הוא חזר בתשובה", "ארץ ישראל" ו"תמיד זה הים"] ושירים אשר הולחנו על ידי מיקי גבריאלוב ["היא תבוא", "ערב מול הגלעד"] יצחק קלפטר ["בוקר טוב אמיר", "רק איתך", "חלום עקבותיך"] שמוליק קראוס ["סוס עץ", "ארץ ישראל"] שם טוב לוי ["הוא חזר בתשובה"] אדוארד קולמנובסקי ["בואי אמא"] ושלום חנוך ["תמיד זה הים"].
[post_ad]
ברור לכולם כי קשה לנתק את הקשר בין שירתו של גדול הזמר הישראלי, אריק איינשטיין ז"ל, לשירתו של קובי אוז המוכשר. אך יהמר לזכותו של קובי אוז על האומץ לקחת שירים המזוהים עימו ולתת להם אינטרפרטציה משלו. חשוב לציין כי שירתו של קובי אוז נשמעת כיצירה בועטת ושונה מהמקור ולעיתים אף להתעלות על המקור כדוגמת השיר "בוקר טוב אמיר" אשר הצליח לנתק ממני לפחות את השיר הידוע והמוכר או בשיר "בואי אמא" שמבוצע בעברית ורוסית כאחד. "חלום עקבותיך" ללא ספק הינו אלבום יצירה עברית מאחדת. אני אהבתי. מה איתכם?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC