דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

עובדיה חממה מארח את גד אלבז הורני

0
עובדיה חממה מארח את גד אלבז "הורני" סינגל נוסף מתוך אלבום חדש שבדרך: "שירת הארץ"

לפני כשנה נערכה תחרות "המשוררים" במסגרת התכנית "מוצ"ש חי" בהנחיית מנחם טוקר ברדיו קול חי.
קהל המאזינים נתבקש לשלוח מילים לשירי אמונה מקוריים. כל שבוע עלה שיר אחד לשלב הבא וכך עד לגמר הגדול .
לבסוף בחר צוות השופטים ב"הורני", טקסט אמוני נפלא של בנימין לינצר, תלמיד ישיבה בן 27 כזוכה של התכנית המבורכת. הפרס המובטח לשיר הזוכה היה כמובן ,הלחנתו הפקתו והוצאתו לאור.
[post_ad]
עובדיה חממה היה אחד מצוות השופטים בתחרות והפנייה אליו על ידי מפיק התכנית דוד קליגר, להלחין את השיר, היתה אך טבעית ואכן, דרכו נתברכה והריהו לפניכם השיר המולחן במלוא הדרו.

"הורני ה' דרכייך, הדריכני באמיתך כל רצוני לעשות רצונך" שירת היחיד הפנימית של בנימין לינצר הופכת עד מהרה
לדואט סוחף המושר על ידי גד אלבז ועובדיה חממה, זהו שיר שישי מתוך הפרויקט החדש שבדרך: אלבום שלם בביצועו של גד אלבז משיריו של עובדיה חממה ובהפקתו

בשנת 2001 היה המפגש האמנותי הראשון בין גד לעובדיה: גד הגיש נפלא את "כשהדמעות זולגות :"באלבום: "אפקט החממה"(2002) בדיעבד, המפגש הזה חיבר בין השניים באופן העמוק והמשמעותי ביותר שיש בעקבות השיר הזה אלבז הכיר את אשתו לעתיד... כעבור מספר שנים אלבז היה שותף למניין הקולות השמיימי בתפילה "אנא בכח" גד אלבז הוא זמר בחסד ,עם יכולות ווקאליות יחודיות כוכבו זורח מזה שנים בהופעות בקרב הקהילה המסורתית ודתית בישראל ובעולם
אלבז הגיש עוד כמה מהיפים בשיריו של חממה שיצאו לאורך השנים וביניהם בלטו במיוחד: "תפילה לדרך" ו"תפילה לגשם "מתוך אלבום הפלטינה "שמים וארץ " (2006) "כשהנשמה מאירה" (2009) "שירת העולם" ( מרחבים 2011) אך טבעי ומתבקש היה שגד אלבז יגיש אלבום שלם משיריו של חממה חברו לדרך השניים עמלו בשנים האחרונות על אסופת שירים שכולה: "שירת הארץ" פסיפס שלם של פיוטים ותפילות עתיקות בלחנים חדשים, שירי זיכרון והודיה, כיסופים ואהבת הארץ אלבז מגיש בקולו העוצמתי והמעודן את שירתו אוהבת הארץ של עובדיה חממה הסינגלים שכבר יצאו לאור וליוו את מחזור החיים הישראלי, בשנה האחרונה: "ברכת השנים" "תודה על החיים" "ירושלים (השלום והיופי)" ו"התפילה לשלום חיילי צהל"

האלבום ייצא לאור ב"ה במהלך החודשים הקרובים.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC