דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

המלצת דיסק: אודי דוידי - אורות גבוהים

0

הוא זמר בולט מבין האומנים היוצרים במוזיקה היהודית אך לא רק גם כישורי הבמה של אודי דוידי כבר הפכו לשם דבר. רגע לפני שיצא לסיבוב הופעות חדש מנפיק אודי דוידי את אלבומו החדש, "אורות גבוהים" אלבום שביעי במספר.


אחרי שישה אלבומים מצליחים ומגוונים, משיק אודי דוידי, מגדולי היוצרים במוזיקה היהודית את אלבומו השביעי, "אורות גבוהים" אשר ברובם הולחנו ע"י אודי ולילך דוידי בעיבוד והפקה מוסיקלית של אודי דוידי ואבי טל. שם האלבום "אורות גבוהים" אינו מקרי היות ולאורך כל האלבום יש רצון של אודי דוידי להגיע לאור, להגיע לגאולה של ישראל ככלל וכפרט. בשיר "ראו באורי" ממשיל אודי דוידי את הגאולה כאיילת השחר העולה מן החשכה. המציאות האלוקית תתגלה בפנינו בבירור רק צריך לפקוח את העיניים. הגאולה ממשיכה גם בשירי שבת כדוגמת השיר "כי אשמרה שבת" השבת הינה כיום של גאולה רוחנית. השבת גואלת את האדם ונפשו מכבלי החומר ומצוקותיו. השבת והגאולה כרוכות זו בזו, האדם, עם ישראל והעולם כולו. הגאולה תבוא מתוך התקדשות והיטהרות, מתוך צניעות בחיינו ותמימות באמונה בגאולה עצמה.
[post_ad]
"אורות גבוהים" הינו אלבום המכיל 13 רצועות השמעה מגוונים החל משירים לימים הנוראים כדוגמת השירים: "שמע קולנו" [רצועה 4], "היום הרת עולם" [רצועה 5] ו"עשה למען" [רצועה 7] וכלה בשירי שבת כדוגמת השירים: "שלום עליכם" [רצועה 6] ו"כי אשמרה שבת" [רצועה 11]. האלבום חותם עם השיר "אם אמרתי - הניגון והסיפור" [רצועה 13] שיר חסידי הלקוח מספר תהלים צ"ד, יח' אשר הולחן ע"י ר' מאיר שפירא מלובלין זצ"ל אותו מבצע אודי דוידי ביחד עם המקהלה החסידית "ידידים". שיר זה יצא לתחנות הרדיו כסינגל ראשון לרגל יום פטירתו של ר' מאיר שפירא מלובלין זצ"ל, מייסד הדף היומי, שחל בז' בחשוון. בהזדמנות זו אמליץ לכם להסכית לשירים: "ראו באורי" [רצועה 3] ו"ישמח חתני" [רצועה 8] השיר פותח קולו המתוק של אליהו, בנו הצעיר של אודי דוידי.

אודי דוידי ידוע כאמן הרוק היהודי אשר זוכה להצלחה רבה במגזר וזמר הבולט מבין האומנים היוצרים במוזיקה היהודית וימשיך ללא ספק להאיר לנו עוד שנים אורות גבוהים, תרתי משמע. הסינרגיה המושלמת שלו ושל לילך, בת זוגתו שתחי' לצד ההפקה המוזיקאלית שלו ושל אבי טל יוצרים דיסק רוחני במיוחד. אני אהבתי. מה איתך?

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC