דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אנסמבל אל ההרים עם הרב תמיר גרנות - פתיחת ההיכל-שער לימים נוראים

0
"אחת מחוויות הילדות העזות הזכורות לי הינה מניין הוותיקין באשמורת הבוקר של ראש השנה. הקושי להתעורר, יחד עם האתגר, ההליכה בחושך עם אבא העטוף בטלית, התפילה הארוכה והלא נגמרת והציפיה לקרני השמש הראשונות שיגיעו ויחממו אותי קצת", אומר נתנאל זלבסקי, בנו של המוסיקאי צבי זלבסקי., "אני זוכר את עצמי עומד ליד אבא העובר לפני התיבה, ומנסה לשיר אתו בקול שני מנגינה חדשה שהולחנה זה לא מכבר, לכבוד החג. מאז הפיוטים והניגונים הללו תופסים בלבי מקום עמוק השמור להם לבדם"

אנסמבל אל ההרים הוקם לפני כשנה על ידי נתנאל זלבסקי אשר גדל כמובן בבית מוסיקלי וכבר מגיל צעיר היה מופיע עם אביו ומתפלל איתו כשהיה חזן בימים הנוראים. "פתיחת ההיכל-שער לימים הנוראים" הינו אלבום החדש המכיל 15 שירים הלקוחים מתוך תפילות הימים הנוראים. אלבום נע בין ניגוני חסידות חב"ד ומודז'יץ, שיריו של ר' שלמה קרליבך וכמובן לחניו המרטיטים של אביו, צבי זלבסקי. האנסמבל מנסה לתת לניגונים העתיקים והחדשים משמעות, מצלול ופשר חדשים.
[post_ad]
"באלבום אני מבקש לבטא בעזרת חבריי את החוויה הזאת באמצעות הצלילים", אומר נתנאל, "אני מקווה שהאלבום ייגע במי שמאזין לו ויפתח את לבו".
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC