דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

רשת ספייסז מאחלת תחל שנה ומתנותיה

0
לאלו מאתנו שאוהבים להפתיע, לפנק, להיות מקוריים ולאלו שפשוט אוהבים, תקופת החגים היא זמן מצוין להעניק ליקירכם את המתנות שיזכירו להם אתכם כל השנה. אז במקום זר הפרחים הסטנדרטי, בקבוק יין בנאלי ואגרטל מיושן, השנה תוכלו להפתיע עם מארזים ייחודים הניתנים להרכבה אישית. שילובים של כלי בישול והגשה עם חומרי גלם מיוחדים ייצרו מתנה ייחודית עם אמירה אישית.



בתקופה המקדימה לראש השנה רובנו מכתתים רגלים במטרה לקנות מתנות לאהובינו, ועל-אף שתמיד אנו תרים אחרי אופציות מעניינות ורעיונות מקוריים, רובנו מתייאשים לבסוף ומסתפקים בסט מצעים סטנדרטי, ערכה של כוסות קפה או עציץ. אז כדי שהשנה נוכל להעניק מתנות בעלות אופי אישי, רשת ספייסז (Spices) מציעה מגוון רחב של מארזים ייחודים מעולמות תוכן שונים- הניתנים להרכבה אישית על-פי טעמו האינדיבידואלי של כל אחד.
[post_ad]
מגשי גבינות מכל העולם, כלי בישול מקצועיים, גאדג'טים לרווקים, או פריטי גורמה מכל הקשת הקולינארית כגון פטריות כמהין, ממרחים טבעונים ורטבים ייחודים. רשת Spices מציעה מהדורת מתנות לחג, המאפשרת להרכיב את המארז האופטימאלי המכיל בדיוק את מה שכל אחד היה רוצה לקבל. לדוגמא, לחובבי המטבח האיטלקי, ניתן להרכיב ערכה קולינארית איטלקית ולשלב ניוקי מיובא מאיטליה, גבינת פרמז'ן איטלקית, קמחים ייעודיים לפיצה, ליקר לימונצ'לו וסט כלים לפסטה בשלל גוונים הכולל מסננת, מלקחיים ומגרדת. לאלו שמבחינתם "יש קיבה נפרדת לקינוחים", ניתן להרכיב מתנה משולבת בפריטי קונדיטוריה כמו בצקי סוכר צבעוניים, חלבה ייחודית במשקל המשלבת טעמים שונים וקישוטים לעוגות, לצד טוסטר למיני-קאפקייקס ותבניות אפייה מעוצבות ועוד, כאשר מגוון האופציות אפשריות העומדות בפניכם הוא אינסופי.

מחיר: החל מ-54_ש"ח
להשיג בסניפי רשת ספייסז (Spices)
ת"א (שכונת אפקה), יהוד (רח' אלטלף), ביל"ו (ביל"ו סנטר) בהוד השרון (קניון מרגלית) גבעתיים (קניון גבעתיים) וסניף איילון- רמת גן (קניון אילון)
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC