דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

שלום וגשל VMP הפקות מגיש: ובמקהלות רבבות לצפייה ישירה

שלום וגשל VMP הפקות מגיש: "ובמקהלות רבבות" לצפייה ישירה
0
שלום וגשל VMP הפקות מגיש: "ובמקהלות רבבות" לצפייה ישירה


שלום וגשל VMP הפקות מגיש: "ובמקהלות רבבות" לצפייה ישירה

לרגל ט"ו בשבט , תזמורת "המנגנים" מגישה תיעוד וידאו מוזיקלי סוחף , מהמעמד ההיסטורי מלא ההוד של סיום דף-היומי בהלכה של ארגון "דרשו" העולמי , מיסודו של הר"ר דוד הופשטטר שליט"א.

הכינוס המרגש והעוצמתי נערך בחודש ניסן האחרון בהיכל האלפים "יד אליהו" , במעמד רבבות הלומדים ובראשם מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א , שטרחו והגיעו לכבד לברך ולהוקיר את לומדי ומסיימי המחזור הראשון אי פעם של הדף-היומי בהלכה.
[post_ad]
על הבמה המוזיקלית הופקדה תזמורת "המנגנים" המפורסמת בהרכב פילהרמוני מורחב בניצוחו של מוישי רוט , כששורת בעלי-המנגנים כוללת את הרב ירמיה דמן , אייזיק האניג , אהרלה סמט , אלי הרצליך , שלמה כהן , משה וינטרוב , יחד עם מקהלת "מלכות" המפורסמת בניצוחו של פנחס ביכלר.

במהלך הערב ההיסטורי בוצעו מספר יצירות חדשות שנכתבו במיוחד עבור המעמד ע"י נשיא "דרשו" הרב דוד הופשטטר - הידוע גם בלחניו המפורסמים שנפוצו ברחבי העולם היהודי , ועובדו ע"י המנצח העולמי משה לאופר.

לאחר רגעי השיא של מעמד הסיום ופתיחת המחזור החדש בהלכה , הצטרפו רבבות הלומדים לקומזיץ עוצמתי וסוחף של שירי רגש והתעוררות , ומתוך שמחה של תורה, הסתיים הערב בריקודי מצווה עמוק אל תוך הלילה , כששפתותיהם של החוגגים מפזמות ברינה "דרשו ה' ועוזו בקשו פניו תמיד.." - הלחן שהפך למוטו של עמלי ולומדי התורה בכל מקום שהם.

הפקה: מיכאל כפלין MC
הפקה מוזיקלית: שלום וגשל VMP

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC