דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

המלצת דיסק: "דקלון וסגיב כהן מארחים את אהובה עוזרי" | זוהר מלאכי

"דקלון וסגיב כהן מארחים את אהובה עוזרי"
0
"עקב פיזורם הרב על פני שטחי ארץ נרחבים שהישוב בהם דליל והקשר בין קהילה לקהילה היה רופף מאוד, השכילו לפתח לעצמם חיים פנימיים משלהם. בדרך זו נוצר עושר עצום של סוגי זימרה וריקוד, שנמנים במאות סוגים וצורות" ["שירת ישראל בתימן", רצון הלוי ז"ל]

מאז ועד היום השירה התימנית בארץ זכתה לייצוג במוזיקה לא מערבית במרחב הישראלי אך עם הזמן ייצוג זה השתנה בהתאם לתקופה. חלק מתהליך זה נשמע באלבום הבכורה של דקלון וסגיב כהן, "פרח המדבר", שזכה להצלחה רבה. היום אחרי הצלחת האלבום הראשון מנפיקים דקלון, הידוע כאחד מעמודי התווך של המוזיקה הישראלית הים-תיכונית וסגיב כהן את אלבומם השני, "דקלון וסגיב כהן מארחים את אהובה עוזרי".
[post_ad]
"דקלון וסגיב כהן מארחים את אהובה עוזרי" הינו אלבום המכיל 10 רצועות השמעה ממיטב הקלאסיקות של אהובה עוזרי שכתבה והלחינה ולצערנו נבצר ממנה כיום לשיר אותם. הבחירה בשיריה של אהובה עוזרי אינו מקרי היות והיא גדלה ביחד עם דקלון בכרם התימנים. מה שהוביל בהמשך לקשר משפחתי כאשר אחיה של עוזרי התחתן עם אחותו של דקלון. השילוב בין אישיותה וסגנון כתיבתה של אהובה עוזרי, דקלון בעל הקול הצלול והחזק. וסגיב כהן, בעל מוזיקת נשמה, מזרמים דם חדש המיוחד לאלבום אשר ניכר בכל שיר ושיר החל מהשיר הפותח את האלבום: "עמק הפרחים" וממשיך ב"צלצולי פעמונים" שיר יחיד באלבום שנכתב ביחד עם יאיר מדינה. וכלה בשירים "היכן החייל שלי", שיר מצמרר שיצא אחרי מלחמת יום כיפור ו"ילדה קטנה במזח" החותם את האלבום אשר לאט לאט מבססים את מעמדם כאחד הצמדים המצליחים במוסיקה הישראלית היום.

אני אהבתי. מה איתך?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC