דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

טל ועקנין וגד אלבז בשיתוף פעולה בינלאומי חדש "אמונה"

0
טל ועקנין TAL)) זמר, יוצר, כוכב הנשמה והפופ היהודי העולה, חבר לגדול הזמר היהודי בעולם גד אלבז לשיר מרגש מלא אמונה ובטחון בקב"ה בהפקה בינלאומית מושקעת במיוחד. שיר נשמה, מלא רגש ותקווה המבשר את התחושה המיוחדת שמביאים איתם הימים שלפני חג הגאולה חג ה-"פסח" שבפתח.

TAL כוכב עולה – תגלית בשמי המוזיקה היהודית אשר הוחתם בשנה האחרונה בחברת המוסיקה המובילה בישראלTeta Making Music ומופיע מעל לעשור בחתונות, קונצרטים ופסטיבלים בקהילות היהודיות על ציר ישראל ניו-יורק ואירופה. בין היתר ביצע TAL שיתופי פעולה בפרויקטים מוסיקליים שונים עם גדולי הזמר הישראלי והיהודי בניהם: יעקב שוואקי, ישי לפידות, יוסי אזולאי ועוד רבים וטובים.
סינגל הבכורה של TAL "ענני בשירים", אותו כתב והלחין במיוחד עבורו קובי אפללו, זכה לחיבוק חם ואוהד בתקשורת, כיכב שבועות ארוכים במצעדי ההשמעות והפך במהרה ללהיט נשמה יהודי חוצה מגזרים.

גד אלבז גדול הזמר היהודי בעולם! גד הוא זמר ויוצר ענק ומוערך עם יכולות ווקאליות מדהימות, כוכב על מזה שנים בקרב הקהילה המסורתית והדתית בישראל ובעולם, עם רזומה של אין ספור להיטים ומופעים. גד נחשב בתור ה-זמר ה-מוביל במגזר היהודי בישראל ובציבור היהודי ברחבי העולם. בעקבות חברותו העמוקה עם טל הפרוייקט נגע בליבו של גד ולכן הוא נרתם אליו.

“אמונה" שיר עוצמתי, הפורט על המיתרים הדקים ביותר של הלב. בקולם והגשתם הייחודית, גד וטל מצליחים להעביר בדיוק את הרגשות העמוקים הטמונים במילות השיר אותם כתבה הילדה ג’רין אסתר גורסי ז"ל מספר ימים לפני מותה, מילים שהיו למשנת חיה.

ג׳רין נולדה ב- 2.3.1995 בדיל ניו-ג׳רזי ארה״ב, ארץ ישראל תמיד הייתה בליבה הבית.
ג׳רין ראתה את העולם כגן ענק מלא באפשרויות. מצעירותה למדה למצות את החיים בחיוביות, בהנאה ושמחה ולא פיספסה רגע לעזור לזולת. כישרונה המדהים שנגע בכולם הוא, שידעה להאיר כל פינה חשוכה בלב כל אדם שהכיר אותה.

ג׳רין אסתר נלקחה לבית עולמה ב- 27.4.2011 כג' בניסן והיא בת 16 בלבד, כתוצאה מתגובה אלרגית להרדמה בקדם לניתוח פשוט.

מילות השיר "אמונה" אותן כתבה, מתארות את משנת חייה אמונה, תקווה, אהבה ושלום. וצוואתה הייתה להפיץ ולהעביר את אהבת הזולת הלאה .
עם הוצאת הסינגל משוחרר גם וידאו קליפ אשר צולם ברחבי העולם בהפקת חברת Sparks Next האמריקאית יחד עם הבמאי דניאל פינקלמן, המפיק צביקה בורנשטיין וחברת הצילום ברחפנים אלמנטס.

הסינגל "אמונה" ייצא באלבומו החדש שלTAL עליו הוא שוקד במקביל להופעותיו בימים אלו וכל הרווחים מהשיר ייתרמו לעמותת החסד לעילוי נשמתה של ג'רין אסתר המנוהלת על ידי אמא רחל!

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC