דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

כנגד ארבעה אלבומים דיברה התורה | זוהר מלאכי

1
חג פסח הוא הזדמנות חגיגית להרחיב את אוסף הדיסקים הפרטי [במידה ואתם עדיין רוכשים אלבומים]. אז לרגל חג המצות, חג החירות, קבלו ארבעה דיסקים מומלצים לחג ששווה להסכית.


ישי ריבו - "פחד גבהים": אחרי שכבש את קהל המאזינים עם אלבום הבכורה, "תוכו רצוף אהבה", ממשיך ישי ריבו לכבוש את קהל המאזינים גם באלבומו השני, "פחד גבהים". זהו אלבום המכיל 12 רצועות השמעה אשר לוקח אותנו ציבור המאזינים לעולמו הפנימי של ישי ריבו האהבה שלו למוזיקה, לבורא עולם ולמשפחה אשר מוגשים לציבור השומעים בקולקציה מרגשת של פשטות וקצביות עדינה בהפקתו המוזיקאלית של ישי ריבו ומאור שושן.



אריאל זילבר - "מישהו": אריאל זילבר מנפיק אלבום חדש הנושא לשם "מישהו". "מישהו" הינו אלבום געגועים לעבודתו המשותפת של אריאל זילבר עם שמוליק צ'יזיק ז"ל, פזמונאי, מלחין וזמר ישראלי. האלבום מכיל 10 רצועות השמעה ורצועת בונוס "ג'וליה" בביצוע של שמוליק צ'יזיק. זוהי הזדמנות מעולה להסכית לעוד שירים של שמוליק צ'יזיק בביצוע שמח וקופצני בהפקתו המוזיקאלית של דני "פילוני" קרק.



דקלון וסגיב כהן מארחים את אהובה עוזרי - "בשירי אהובה עוזרי": דקלון הידוע כאחד מעמודי התווך של המוזיקה הישראלית הים-תיכונית וסגיב כהן, דור העתיד של יוצרים והמלחינים, מארחים את אהובה עוזרי, זמרת ששיריה הפכו לנכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית ובל נשכח את זכייתה לא מזמן בפרס מפעל חיים של אקו"ם. זהו אלבום המכיל 10 רצועות השמעה עם מיטב הקלאסיקות של אהובה עוזרי שכתבה והלחינה ולצערנו נבצר ממנה כיום לשיר אותם בעיבוד והפקה של דודו טסה וניר מימון.



ארז לב ארי - "כתמים של תרבות": "כתמים של תרבות" הינו אלבום המכיל 9 רצועות השמעה שרובם כתב והלחין ארז לב ארי פרט לשירים: "ראיתי כבר הכל" שנכתב גם ע"י ניצן כהן ופטריק סבג, "ריצ'י" נכתב גם ע"י דן תורן ו"אולי זו רק פתיחה למשהו אחר" שנכתב ע"י חיים גורי. בשונה מהאלבומים הקודמים אשר עסקו בקשר עם בורא עולם והתא המשפחתי ברמת המקרו. אלבום הנוכחי "כתמים של תרבות" לוקח אותנו לרמת המיקרו למסע שורשים אל העבר, לשכונה, לסיפורים וההשפעה שלהם לחייו בהפקתו המוסיקלית של פטריק סבג.


אני אהבתי. ומה איתך?
1
( Hide )
  1. בחירה מעולה של אלבומים!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC