דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אינטרנט רימון משדרג למהירות 100 מגה - בחינם!

0

ועכשיו: רימון מהיר פי 100 אינטרנט רימון משדרגת לכולם את המהירות חינם!

חברת אינטרנט רימון החלה בימים אלה במהלך גדול לטובת לקוחותיה הוותיקים ומצטרפים חדשים: שדרוג חוויית הגלישה למהירויות גבוהות יותר, מבלי לפגוע ברמת הסינון הטובה בעולם.

החברה תציע ללקוחות קיימים ולמצטרפים חדשים לשדרג את מהירות הספק שלהם ברימון בחינם עד 100 מגה. במידה והלקוח יצטרך לשדרג גם את מהירות תשתית האינטרנט בבזק, ברימון יעשו זאת עבורו, כדי לחסוך את הטרחה.

המהלך מתאפשר במסגרת "רפורמת השוק הסיטונאי". אינטרנט רימון, כספקית אינטרנט מובילה בישראל, קיבלה ממשק למערכות בזק המאפשר לה, להעביר את התשלום על התשתית מבזק אליה ולשדרג את מהירות הגלישה ללקוחות. בכך מסתכם השינוי. הלקוחות שיעבירו את התשלום על התשתית מבזק לרימון ימשיכו לגלוש על אותה תשתית בזק שכבר קיימת אצלם בבית, יקבלו חשבונית אחת מרימון במקום שתיים (על הספק והתשתית), ויקבלו שירות ותמיכה מלאים מרימון, במידת הצורך רימון גם תזמין עבורם טכנאי בזק עד הבית. בנוסף, לקוחות אלה ישלמו מחיר משתלם במיוחד עבור תשתית הבזק לרימון, שתבצע את ההתחשבנות מול בזק.

יריב פאר, מנכ"ל אינטרנט רימון: "במסגרת מהפיכת המהירות של אינטרנט רימון, אנחנו מזמינים את כל הלקוחות שלנו ומצטרפים חדשים להתקשר ולשדרג חינם את מהירות הספק שלהם עד 100 מגה. שדרוג מהירות הספק בחינם ללקוחות רימון מגיע לאחר שבתחילת השנה השקנו, באופן בלעדי בישראל, גלישה באמצעות 3 כבלים תת ימיים ממנה נהנים היום כל לקוחות רימון ללא תוספת תשלום".
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC