דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

רגע לפני שבועות אפייה משודרגת עם מוצרים משודרגים

0
לידיעת הקוראת קארין גורן, אם עד היום רובנו פנטזנו שתגיעי לאפות לנו עוגות מושחתות לכבוד החג, היום נוכל לעשות זאת בלעדייך. מוצרי חשמל שיקראו בשמנו בסיום פעולתם, תנורים שיסמסו לנו עדכונים ומוצרים שיעצרו אותנו מלהיסחף עם כמויות הסוכר. כחלק מהתפתחותו של תחום האפייה בשנים האחרונות, ניתן למצוא כיום פונקציות רבות במוצרי החשמל אשר יקלו עלינו בדרך לעוגה המושלמת.


שיתוף פעולה לוהט- התנור הוא היעד הסופי אליו מגיעות כל העוגות הענוגות וממנו יוצאים המאפים מלאי הניחוחות. על פניו, כל התנורים משמשים לאותה מטרה, אך פונקציות ייעודיות יהפכו את התנור שלכם לסו- שף פרטי. אתם רק תגידו לו מה ברצונכם לאפות והוא כבר יחשב את זמן האפייה הרצוי והטמפרטורה המתאימה בכדי שהעוגה תתפח בשלמותה.

לתקשר עם הכיריים- כולנו מכירים את הסיטואציה שבה שמים משהו על הגז, ומאותו רגע משתעבדים אליו, שלא ירתח מדי, שלא יגלוש ובעיקר הפרנויה המוכרת שהחדירו בנו מגיל צעיר- שלא יישרף הבית. כחלק מהתפתחותו של הבית החכם, גם הכיריים שלכם יכולות לתקשר אתכם. הכיריים יזהו את נקודת הרתיחה המדויקת ויכבו עצמם בדיוק בזמן. בנוסף, בחלק מהכיריים החדשים ישנה פונקציית התראה כשמגיעים לנקודת רתיחה, חלקן יצפצפו וחלקן אף יאפשרו לכם להקליט את קולכם ולשמוע אותו בכל פעם שיגיע הזמן לכיבוי.

סופר מיקרו- 2 ב- 1 גם במטבח. אנו רגילים לראות במיקרוגל מוצר שמיועד להפשרה ובמקרים של חוסר ברירה אפילו חימום. דור חדש של מכשירים המשלבים מיקרו עם אפייה, יקצרו את זמני האפייה שהורגלנו אליהם הן בשל גודלו של המכשיר והן בשל מהירות ההתחממות שלו. המכשיר מאפשר הכנה מהירה יחד עם יתרונותיו של תנור רגיל: השחמת הבצק, מרקם קריספי ועוד.

שליטה בעוגה מחדר השינה- הם יזהו את המזון שהוכנס אליהם וישלחו התראה לנייד בסיום. מעבר להתפתחותה של הטכנולוגיה שמאפשרת גימיקים מיוחדים, מכשירי החשמל כיום עושים בשבילנו כמעט את כל העבודה ומעדכנים אותנו על כל המתרחש, הטמפרטורה של העוגה וכמה זמן נשאר עד שנצטרך להוציא אותה. בנוסף, החיבור כמעט של כל מוצר כיום לניידים שלנו, מאפשר שליטה מרחוק, תוספת זמן לאפייה, העלאת הטמפרטורה וכיבוי גם מחדר השינה. בנוסף, מכשירים מסוימים בעלי אפליקציה ייעודית יאפשרו לכם לצפות במתכונים ולבחור באלו שמתאימים למצרכים שיש לכם בבית, מיותר לציין שהתנור כבר יבין לבד מה הוא צריך לעשות לאחר שתבחרו את המתכון הרצוי.

דיוק זו לא מילה גסה- אפייה, להבדיל מבישול, היא לא דבר שאפשר לעשות "לפי העין", חוסר דיוק במינונים יכול לחרב עוגה שלמה וכל ההשקעה שלכם תרד לטמיון. גם כאן מתייצבת הטכנולוגיה לשירותנו, משקל המתחבר לאייפד על ידי Bluetooth, יאפשר לכם לבחור מתכון ככל העולה על רוחכם, יצביע על כמויות מדויקות ויתריע אם הגזמתם עם הסוכר, קוביות השוקולד והקמח.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC