דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

גלית איטליה: הסתיים בהצלחה אירוע הפאניות הגדול

0

אירוע נוצץ של Toni&Guy בירושלים: "הפאניות בישראל הכי מקצועיות, הכי מעודכנות"

האירוע המקצועי היוקרתי הגדול ביותר השנה, הסתיים בהצלחה, בירושלים. 250 פאניות מהשורה הראשונה בישראל ובעולם היהודי, השתתפו ביומיים של סמינר השתלמות מקצועי במלון וולדורף אסטוריה בירושלים. את האירוע המיוחד והתקדימי ארגנה והובילה חברת גלית איטליה הישראלית בשיתוף מותג Label.m הנותן את חסותו לשבוע האופנה בלונדון.

בזו אחר זו, במרתון שמשך יום שלם, עמדו מדריכות החברה מלונדון על הבמה, והדגימו על פאות קמילה ויולה המיוחדות של גלית איטליה, את מגמות האופנה העדכניות, את השיטות המתקדמות לעיצוב וגזירת הפאות וחילקו טיפים למשתתפות. דבריהן תורגמו סימולטנית לנוכחות שאינן דוברות את השפה. קודם לכן, עברו פאות 'קמילה ויולה' בדיקות מקדימות במעבדות Toni&Guy.

מהמשוב לאירוע עולה כי הפאניות הסתערו על התכנים בנפש חפצה והביעו שביעות רצון מהתכנים שהועברו. הנשים חזרו לביתן גדושות במידע עדכני וסודות מקצועיים, נחשפו לשיטות הגזירה המדויקות של Toni&Guy וחלקן נהנה למחרת מסמינר מעשי שהעניק להן כלים יוצאי דופן. "התגובות הנפלאות לאירוע, לרמת ההפקה והלימודים מרגשות אותנו מאוד", אומרת גב' חיה ויסבורד, מגלית איטליה ירושלים. "אנו מודות להקב"ה על שנתן בידינו שליחות טובה לשכלל ולרומם את מקצועיות הפאניות בישראל, ולתת עוד קצת כוח ושמחה לבית היהודי."

במפגש עיתונאיות מקדים הוכרז על שיתוף פעולה חדש בין גלית איטליה ומותג מוצרי השיער המקצועי Label.m מותג הבית של Toni&Guy הכולל מוצרי טיפוח עיצוב וגימור המתאימים לפאות. שישווק מעתה לפאניות החרדיות ע"י גלית איטליה. כמו"כ הושק ליין פאות חדש – 'Shulamit' מבית שולמית פוברסקי. שיער יהלומים שנשזר לפאות בהזמנה אישית, מא' ועד ת'. בליווי אישי, שירות ואחריות עם חיוך, ליווי ושירות של פאות גלית איטליה. "כשכוח הקניה חזק, זה חוזר ללקוחה, היא נהנית ממחיר שעסק אישי קטן לא יכול להעניק" אומרת לנו שולמית.


0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC