דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אוזניות ה-BackBeat 100 האלחוטיות החדשה של פלנטרוניקס

0
IFA: המוזיקה והשיחות שלכם נמצאות במרחק נגיעה עם סדרת אוזניות ה-BackBeat 100 האלחוטיות החדשה של פלנטרוניקס

פלנטרוניקס משיקה אוזניות קלות משקל עם נוחות מקסימלית וסאונד מוטמע המספק רבגוניות לאורך כל היום

פלנטרוניקס (Plantronics) (NYSE: PLT), חלוצה בתחום האודיו והטכנולוגיה הלבישה, חשפה היום בתערוכת IFA בברלין את סדרת אוזניות ה-BackBeat 100, האוזניות ההיברידיות האלחוטיות הראשונות עם רצועת צוואר, המשמשות לשיחות ולהאזנה למוזיקה. אוזניות אלו מצטרפות למשפחת מוצרי האודיו עטורת הפרסים – ה-BackBeat של פלנטרוניקס. עם עיצוב קל במיוחד המאפשר שימוש במשך יום שלם, האוזניות בסדרת ה-BackBeat 100 מספקות סאונד לטווח מלא עם בס מוצק עבור האזנה למוזיקה וצפייה בסרטונים גם כאשר אתם בתנועה. האוזניות מגיעות עם מיקרופון מובנה, המאפשר ביצוע שיחות ברורות וללא הצורך בשימוש בידיים וכל זה נמצא במרחק של לחיצת כפתור אחת.

"עבור אנשים רבים, זוג אוזניות טובות מהווה שותף קבוע לדרך, בין אם הם נמצאים בעבודה, בבית הספר או בתנועה", אמרה לורי לנגונה, מנהלת שיווק לצרכן בפלנטרוניקס. "סדרת אוזניות ה-BackBeat 100 עוצבה כדי לספק אודיו באיכות גבוהה וגישה מהירה לשיחות טלפון בעת הצורך, עם עיצוב צנוע אשר נעלם אל תוך הרקע כאשר אין בהן צורך".

במשקל של פחות מ-30 גרם, סדרת ה-BackBeat 100 תוכננה להתאים למגוון שימושים לאורך יום שלם. האוזניות עוצבו עם רצועת צוואר גמישה אשר מתאימה את עצמה לגודל ולצורת הצוואר של האדם הלובש אותן, עם כריות אוזניות מגנטיות אשר משחררות אתכם מהצורך בהתעסקות עם כבלים סבוכים.

רשימת התכונות והיתרונות הנוספים של סדרת ה-BackBeat 100 כוללת:

· עד לשמונה שעות של האזנה ודיבור המאפשרים לכם לעבור את היום עם טעינה אחת בלבד.

· בקרים אינטואיטיביים עם ממשק פשוט של שלושה כפתורים המיועדים לתפעול מוזיקה ושיחות.

· סאונד בטווח מלא עם פרופיל אודיו בס מוצק.

· מיקרופון מובנה עם הפחתת הד, עיבוד צליל דיגיטלי (DSP) ובהירות צליל HD כדי לבצע ולענות לשיחות בכל נקודה.

· התראות רטט מודיעות בדיסקרטיות למשתמש על שיחות נכנסות.


משפחת ה-BackBeat עטורת הפרסים של פלנטרוניקס

סדרת אוזניות ה-BackBeat 100 היא המצטרפת החדשה למשפחת מוצרי הסטריאו האלחוטיים BackBeat מבית פלנטרוניקס. בין אוזניות הבלוטות' האחרות במשפחת ה-BackBeat ניתן למצוא את אוזניות ה-BackBeat FIT, אוזניות אלחוטיות עם הגנה נגד זיעה שמציעות עיצוב בטיחותי והתאמה יציבה שמאפשרים להן להישאר במקומן בנוחות גם במהלך פעילות אינטנסיבית; BackBeat GO 3, אוזניות סטריאו אלחוטיות אשר עוצבו כדי לספק איכות אודיו וביצועי סאונד מעולים; אוזניות ה-BackBeat SENSE עטורות השבחים, שהינן אוזניות קשת אלחוטיות חכמות עם טכנולוגיית חיישנים; והאוזניות האלחוטיות BackBeat PRO בסגנון 'על האוזן', המציגות ביטול רעשים אקטיבי וזמן סוללה שובר שיאים של 24 שעות.


תמחור וזמינות

סדרת אוזניות ה-BackBeat 100 תהיה זמינה החל מחודש אוקטובר 2016. מחיר מומלץ לצרכן – 410 שקל.

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC