דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

בעקבות הביקוש הרב: הקונדיטון 18 של יקב הכורמים יהפוך למוצר קבוע על המדף

0


בעקבות ההצלחה המסחררת במכירות הקונדיטון 18 , החליטו ביקב הכורמים להמשיך עם מכירות היין למשך כל השנה ולשווקו כיין בוטיק ישראלי של יקב הכורמים שהוקם בשנת 1848 ומופעל כיום על ידי הדור השביעי והיינן פטריק חבובו.

יין קונדיטון שוחזר על ידי הדור השלישי למשפחת שור בשלהי שנות ה- 60 של המאה ה-19 (1868) על פי מתכון תלמודי ורומאי - יין ארצישראלי מחוזק בברנדי, מתובל וממותק בדבש תמרים.

"הקונדיטון מוכיח כי אפשר לחיות פה בשלום" אומר אלי שור, סמנכ"ל היקב ודור שביעי ביקב המשפחתי "הקונדיטון ויקב הכורמים גיבשו סביבם אנשים רבים - יהודים וערבים, ישראלים ובריטים- בזכות האהבה הגדולה ליין ולארץ". את התווית עיצב בשנות ה50' יעקב אניידי, בוגר בצלאל, בהשראת סיפור מצדה והקומראן - התווית בצורת מגילה שקצותיה חרוכים ויצר את האותיות הייחודיות ואת הדמויות התלמודיות שעוסקות בייצור יין, המזוהות מאז ועד היום עם קונדיטון.
את הקונדיטון 18- מכינים מענבי קברנה, קלדוק, פטי וורדו, קריניאן ומוסקט המבורגי מחוזק בברנדי, מתובל במספר עשבי תיבול כגון גרגירי הער האציל, עלי דפנה ופלפל אנגלי, ממותק בסילאן טהור ומיושן כשלוש שנים בחביות צרפתיות שבעבר שימשו להכנת ברנדי. החביות מונחות ליד מזקקת נחושת פעילה והחום הנפלט ממנה גורם להעמקת הטעמים. הקונדיטון החדש בעל 18 אחוזי אלכוהול (לעומת כ- 14% בקונדיטון הרגיל).
ניתן להשיג ברשת לגעת באוכל בדיוטי פרי ובחנויות המובחרות.

מחיר מומלץ לצרכן (לפני מבצעים): 80₪

בהרי מדבר יהודה, קרוב אל הנחלים קדרון ואוג במרכז מישור האדומים ובמרחק קצר מירושלים נמצא יקב הכורמים. היקב שתחילת דרכו בשנת 1848 במרתף בית המשפחה ברובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים. היקב מייצר שני סדרות של יינות זניים ושני סדרות של יינות גנריים ונגישים, וממשיך בשיטות הייצור הקלאסיות של ייצור יינות מתוקים ומיושנים, יינות קינוח ותירוש ענבים טבעי 100% בשיטת הסבא ובאיכות הטובה ביותר. יינות היקב מיוצאים לארצות הברית ואירופה כבר שנים רבות וזוכים לשוק נאמן ולשם טוב. בשנתיים האחרונות הגדיל היקב את היקף ייצור היינות השולחנים ומפתח את השוק בישראל.

צוות היקב בכל האגפים מורכב מבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים שעובדים בשיתוף וכצוות עם העובדים המקצועיים שביקב, כל אחד בתחומו ולפי יכולתו.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC