דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אתי אנקרי-המופע שבין ראש השנה לכיפור

0
כמידי שנה ,חיפשנו מקום ראוי להעלות את מופע הסליחות שהפך כבר למסורת- "המופע שבין ראש השנה לכיפור" , ובחרנו הפעם לחזור למוזיאון ת"א (אולם אסיא) – מקום בו העלינו את מופע הבכורה של " שירי ריה"ל " בת"א לפני כ-6 שנים , ובחרנו את התאריך 10/10 שהוא יום לפני יום כיפור- מופע נשים מיוחד לזמן מיוחד

על במה גדולה מוארת ורחבה , בהשתתפות ההרכב המיוחד והמשובח ובו 5 נגניות וזמרת ליווי יתחיל המופע. שירת נשים בקול דממה דקה שתתפתח למופע שלם – אתי אנקרי בשירי ריה"ל , פיוטים וניגונים לצד מבחר משיריה , שירת נשים תוניסאית ועוד… שירים שנבחרו במיוחד למופע. ולצד זה מילים והבנות על תשובה , מחילה, תיקון והתחלה חדשה .

וכשחשבנו על אורחת מיוחדת… על ערך מוסף מוסיקלי והרמוני משמעותי מיד חשבנו על מקהלה של בנות מוכשרות ואוהבות זמר לשירה הרמונית זכה שתתמזג עם קולה של אתי ועם נגינת ההרכב הכלי. ואנחנו שמחים ש"העפרוני" נעתרו והסכימו ללא היסוס.

להזמנת כרטיסים

*מקהלת "העפרוני " מיסודה של מיה שביט ,התארחה ושיתפה פעולה עם התזמורת הפילהרמונית, יוני רכטר , שלומי שבן , רונה קינן , ערן צור ועוד.

משתתפות: ורה גורנשטיין– כינור , קטיה טובול- פסנתר , עינת הראל- תופים , מעיין ליניק – שירה וכלי הקשה , גל מאסטרו – קונטרבס.
הגברה ותאורה : איציק דורון
הפקה : מעיין הפקות
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC