דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

המלצת דיסק: בני פרידמן - "מלאו את העולם באור"

0

אחרי הצלחת האלבומים "טעמו וראו כי טוב השם" [2010], "יש תקווה" [2013], "בני היכלא" [2014] ו"כל הנשמה שלי" [2014], מנפיק בני פרידמן את אלבומו החדש, "מלאו את העולם באור".

"מלאו את העולם באור" הינו אלבום המכיל 13 רצועות השמעה הכולל בתוכו טקסטים מהמקורות לצד טקסטים מקוריים עם הרבה מקצבים שמחים אשר משלבים בתוכם עבר ועתיד כאחד. בהזדמנות זו אמליץ לכם להסכית לשירים: "עברי אנוכי" שיר הפותח את האלבום אשר מזכיר לנו שאנחנו יהודים עם נשמה בוערת. "ר' יהושע אומר" שיר חיזוק בבורא עולם. "אור" בו מבקש בני פרידמן למלא את העולם באור ואין זמן מתאים יותר מימים אלו בהם אנו מדליקים נרות חנוכה וממלאים את העולם באור, תרתי משמע. "כולם שרים" שיר תודה לבורא עולם שיגרום לכולכם לשיר כמילות השיר. ו"כל ימי חיי" שיר החותם את האלבום קצבי עם גאווה יהודית שורשית.

"מלאו את העולם באור" כמו כקודמיו משלב באלבומו שירים קצביים ושקטים כאחד כך שכולם יוכלו למצוא את מבוקשם. כמו-כן, יש לשים לב לעטיפת האלבום המושקעת הכוללת יצירת אומנות שבה תוכלו לצבוע את האלבום מעשי ידיו של אומן הבינלאומי, מארק לומיר אליו הצטרפו אידי ליבוביץ', יצחק מולי ושרולי מאייר שגם הפיק וניהל מוזיקלית. אני אהבתי. מה איתך?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC