דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

עוזיה צדוק מציג: 'הבט' - סינגל ראשון מתוך אלבום DVD חדש

0
נער הפלא עוזיה צדוק לא עוצר לרגע. מאז זכייתו במקום הראשון בבית הספר למוסיקה כבר הספיק להוציא שני סינגלים, וכעת הוא משחרר אלבום DVD מתוך מופע קונספט ייחודי שנערך ברדינג 3 תל אביב. את המופע הפיק עבורו מנהלו האישי דוד פדידה שהפך לערב אחד את ה'רדינג 3' למועדון בינלאומי עם מסכי לדים ענקיים, שנדלירים ותזמורת מפוארת של 20 נגנים.

לאחר מילות פתיחה של מנחה הערבמנחם טוקר, עלה עוזיה לבמה להופעה בלתי נשכחת בליווי תזמורת בת 20 נגנים, ביצע את מיטב השירים מ-"בית ספר למוסיקה" - "כשאת עצובה", "צל עץ תמר", "ימאמא", "סוד המזלות" וכמובן את הביצוע שזיכה אותו בתלמיד המצטיין - "כשהלב בוכה". במהלך המופע הצטרף אל עוזיה לדואט חגיגי, אוהד מושקוביץ שביצע יחד איתו את הלהיט 'שומר ישראל' שכתב עבורו ר' שלמה יהודה רכניץ ובאתנחתא המוזיקלית נהנו הצופים ממופע מרהיב של הכנר הווירטואוז דניאל אהביאל. לסיום, קינח עוזיה שוב בסינגל החדש - "פסגות חייך" אותו כבר הקהל הכיר והצטרף אליו לשירה.

סגירת מעגל מיוחדת היתה כשעוזיה הזמין לבמה את המנטור האישי שלו, איציק דדיה וביצע יחד איתו את השיר 'הבט' - השיר הראשון שעליו הם עבדו בתחילת דרכו של עוזיה כילד.

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC