דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

סיקור הופעה: עמיר בניון מדויק כמו חץ שלוח אל הלב | זוהר מלאכי

0


אלפי מעריצים צעירים ומבוגרים כאחד גדשו אתמול [יום שלישי] את המשכן לאומנויות הבמה בת"א. ולאלו שלא התאפשר להגיע היה אפשרות להסכית בתחנת הרדיו גלי צה"ל או לצפות בהופעה המרגשת דרך דף הפייסבוק של עמיר בניון אשר לקחו חלק במופע והעבירו את הכול בשידור ישיר לציבור המאזינים.

עמיר בניון פתח את סיבוב הופעות החדש עם השיר "אין עוד יופי" מתוך אלבומו החדש, "מילה ברוח". המופע כלל בתוכו מיטב הלהיטים כדוגמת השירים: "ניצחת איתי הכל", "שמחות קטנות", "באמת", "רק את" בו ניגן עמיר בניון בעוד והוכיח כישרון נוסף, "יא זהרתן" של פריש אל אטרש, "חזון יחזקאל", "מי תרצי", "את" שיר שכתב והלחין עמיר בניון לישי לוי, פיוט "נורא בי עמרם" בו עמיר בניון סיפר לקהל על האש, המסמלת את יצר הרע, המפתה את האדם ללכת אחריו. המשורר פונה לבורא עולם ואומר לו שמי שבעצם אשם הוא בורא עולם כי הוא ברא את יצר הרע. המשורר מנסה לעלות ולהיחלץ מעצת היצר הרע בכך שהוא מתרומם בבת אחת למעמקיה של התורה. כמו השיר כך ההופעה אשר היתה בבחינת התרוממות רוח, תרתי משמע. ויעידו על כך קהל שהגיע להופעה. והמשיך עם השירים: "נשמתי", "מורה לחיים" ו"מילה ברוח". וכל זאת במופע מיוחד ומרגש כשלצידו אודי תורגמן על הקלידים, יניב דדון על הגיטרות, אלעד לוי על הכינור, אביב ברק על תופים, ליאור עוזרי על הבס והלל אמסלם על כלי הקשה.

המופע הסתיים עם השירים: "סופה", "עמד בשער" ו"עצובה" אשר חתמו הופעה קסומה במיוחד. ללא ספק מופע ההשקה הינו יריית הפתיחה לסיבוב הופעות שווה במיוחד. אני אהבתי. מה איתך?
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC