דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

דואט מרגש של גרשון ורובה עם גד אלבז בשידור חי עם נחום סגל בהשקת האלבום החדש

0
כמעט ואין מי שלא מכיר את השם גרשון ורובה שחתום על עשרות להיטי עבר אושיה מפורסמת מאוד בכל רחבי ארה"ב, לאחר כמה שנים של עשיה ושקט תקשורתי גרשון ורובה חוזר כמו שהוא רק יודע עם אלבום משובח ועשוי כמו שצריך "אני ישראל".

ביום חמישי האחרון נר שישי של חנוכה בעיר טינק ניו ג'רזי הושק רשמית אלבומו החדש של גרשון ורובה במסעדת Doghouse ההשקה הועברה בשידור חי עם השדר המפורסם נחום סגל באירוע השתתפו חברים ואנשי תעשיית המוזיקה המקומית המלחין שמחה קרזנר חבר מפיק ושותף יוסי צוויג והמפיק סם אש.

בשיאו של האירוע הפתיע הזמר גד אלבז וביצע חי דואט עם גרשון את השיר המשותף "אם אשכחך" מתוך האלבום וסיפר על הקשר המיוחד ועל הערכה הרבה לגרשון.

באלבום החדש "אני ישראל" גרשון מביא לנו טעם של פעם בשילוב מודרני מרענן אשר משלב בתוכו סגנונות שונים חסידי ישיבתי, נשמה ואפילו נגיעות מזרחיות.

גרשון מוסיף "החלטתי שהגיע הזמן לקפוץ לפרוייקט מקורי ויצירתי ללא פשרות ולבחור רק את המובחר"

גם למי שמכיר את סגנון המוזיקה של גרשון יופתע מאוד מהסגנון החדש ומשתופי הפעולה עם השמות הגדולים בתעשיה הכוכב היהודי "גד אלבז" וכן עם האמנים "ארי גולדווג", "מיכה גמרמן" מברזיל והאמן הישראלי "אליקם בוטה" אשר תרמו לצבע ולסגנון המיוחד של האלבום. כאשר על כל ההפקה מנצח גרשון בשיתוף פעולה עם ארי גולדווג, אלי שוועב, איצי ברי, אלי קליין, שמחה קרנזר, לארי גיטס, לייב יעקב ריגלר.
האלבום יושק בימים הקרובים בכל חניות המוזיקה

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC