דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

Siroc: נשמת המדבר האפריקאי אצלם בסלון

0
Siroc: נשמת המדבר האפריקאי אצלם בסלון

קולקציית Siroc מאגדת בתוכה את אופייה האמתי של היבשת אפריקה המסתורית. שילוב מפתיע ומרהיב של צבעים חמים עם עיטורים ועיצובים פרחוניים שעשויים מחומרים טבעיים שניתן למצוא לאורך דרכי המסחר ההיסטוריות של מדבר הסהרה המפורסם.

במהלך חודשי החורף הקרים והגשומים, אין מחשבה מחממת יותר מאשר התרפקות על הרגע ההוא בקיץ בו מגיעה רוח שרבית קלילה שמחממת ומקררת אותנו בו זמנית. מקורן של רוחות שרביות אלו הוא באפריקה, ברוחות השירוקו החזקות, המכונות "נשיפת הסהרה". הקולקציה החדשה של גולדשטיין גלרי טפט נקראת על שמן וקיבלה את ההשראה מרוחות השירוקו המפורסמות, לכן היא משלבת בתוכה מראה חמים של מדבר אקזוטי המשולב עם עיצובים אפריקאים אותנטיים.

הקולקציה החדשה מאופיינת בצבעים חמים ומזמינים שחולשים על פני סקאלה בהירה וכהה כאחד עם דגש על חום אדמה וטורקיז כהה. חיפויי הקיר מורכבים מחומרים טבעיים מודרניים שניתן למצוא בשווקים הצפון אפריקאים, לאורך דרכי המסחר, אותם חורשים הנוודים באזור הסהרה. בכדי לעטוף את כל המאפיינים יחדיו בצורה מחמיאה ומזמינה שילבו יוצרי הקולקציה פאטרנים עוצרי נשימה של פרחים מקומיים מאזור הסהרה.

הקולקציה החדשה של חיפויי הקיר מאופיינת בגימורי מט חלקים שמשרים אווירה מרגיעה וחמימה שמקרינה את האופי האתני, ההיסטורי והתרבותי העשיר של אפריקה על פני קירות הבית.

החל מ-82 שח' למר.
להשיג בגולדשטיין גלרי טפט, בוגרשוב 55 תל אביב
בחנויות העיצוב המובחרות ובאתר החברה.
למידע על החנות הקרובה: 03-5283610

WWW.TAPETIM.CO.IL


גולדשטיין גלרי טפט הינה חברה המתמחה ביבוא ובשיווק טפטים ובדים תואמי טפטים עם ותק של קרוב ל-60 שנה. לחברה הסכמי ייבוא בלעדיים עם מותגי טקסטיל וחברות טפטים בינלאומיים המעניקים לה את מגוון הטפטים והבדים התואמים העשיר, האיכותי והחדשני ביותר שמוביל את מגמות העיצוב מדי עונה, והופך אותה לאחד האייקונים הוותיקים והמוערכים בשוק העיצוב המקומי.

מעבר לפעילותה הענפה בשוק הפרטי והמקצועי בקרב מעצבי פנים, אדריכלים וחובבי עיצוב, נחשבת גולדשטיין למובילה בשוק המוסדי והטפטים שלה מעטרים בתי מלון, מסעדות, היכלי תרבות ומלונות ברחבי הארץ. מלבד מבגולדשטיין, את קולקציות החיפויים של המותגים הבלעדיים ניתן להשיג גם בחנויות העיצוב המובחרות בהן משווקות.

הטורקיז המפתיע עם האדום החושני לצד החום המתמזג, עיטורים פרחוניים על גבי משטחי קש מסורתיים שנלקחו מהשווקים ההיסטוריים של אזור המגרב. קסמה העיצובי של צפון אפריקה החל להדהד בעולם בשנים האחרונות ומגוון עצום של מעצבים מתחילים לעשות בו שימוש. קולקציה חדשה לוקחת את הקסם הטמון בבדים, בצבעים וצורות של המגרב ותולה אותם על הקיר.





0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC