דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

עיתון 'בשבע' מציג: אברהם פריד בבריכת הסולטן 30/07/17

0

אירוע השקה מול 6000 איש בבריכת הסולטן: מופע הקיץ של 'בשבע' בסימן 50 שנה לשחרור ירושלים

מופע הקיץ המדובר ביותר בציבור הדתי, הולך ומושלם בימים אלה. כמדי שנה, גם בקיץ זה, אנו ב'בשבע' נערכים להפיק את המופע המרכזי לציבור הדתי-לאומי ולקוראי העיתון - 'בשבע', כלי התקשורת שהפך למגדלור המאיר את הדרך. כמידי שנה ולאור ירח מלא, מכנסת גם השנה קבוצת בשבע למעלה מ 6000 איש לחוג יובל לשחרור העיר שחוברה לה יחדיו.

בשבע ובמה כהלכה מציגים את מופע הקיץ המרכזי של הזמר אברהם פריד בבריכת הסולטן בירושלים. בערב ט"ו באב על במת בריכת הסולטן, כחלק ממופע הקיץ ישיק גדול הזמר החסידי, אברהם פריד את ה"אלבום הישראלי" החדש. לצד שירים מהאלבום, יבצע פריד את מיטב להיטיו מכל הזמנים בליווי תזמורת ענק וכמו תמיד - הפקה מרשימה.

השנה, בסימן איחוד ירושלים, יארח פריד את הבועט שבאמני המוזיקה הישראלית, הזמר עידן עמדי ואת גדול הזמר הים תיכוני חיים משה, שיבצעו אף הם את הטובים שביצירותיהם המוזיקליות.

"אנחנו שמחים להמשיך להיות ממובילי התרבות היהודית", אומר דודו סעדה יו"ר קבוצת בשבע. "כבר 8 שנים שהקיץ אינו מתחיל לפני שאברהם פריד, המותג האומנותי הגדול ביותר במוזיקה היהודית, עולה על הבמה בבריכת הסולטן בירושלים. השנה במיוחד, אנו גאים להיות מופע ההשקה לאלבום הישראלי החדש של אברהם פריד שמחבר ומתחבר לכל שכבות עם ישראל".

06/08/17 החל מ 20:00 | ניהול מוזיקלי: יובל סטופל | כרטיסים בטיקצ'ק -6565*

צילום: בועז בן ארי
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC